exsilence Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Er på jakt etter ny bil og må si at jeg har forelska meg i den lille rakkeren! (2003 mod) Men er det noe å gjøre med motoren på 1.6'n for å få litt mer futt ? 105HK på en sånn bil er litt trist synes jeg, men det er jo omtrent de eneste som er mulig å få tak i :( Ihvertfall til under 200k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 samme lurer jeg og på ;) ikke interessert i å bytte motor osv.. kompressor kit hadde dog vært morro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 satte forresten på åpent filter, og fjerna de lange tynne rørene for luft tilførsel, og aks osv ble merkbart bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_coupe Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 har en coupe 1.6l 98mod..er det 105 eller 115hk i den?..har sedt/hørt litt forskjellig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gthaman Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg ordner turbo-kit til 2.0 motorene... Kan sikkert også skaffe til 1.6, må sjekke opp. Komplette kit, med absolutt alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 hadde vært interessant til 1,6 ja, eller manifold og eksos hele veien med cat erstatter.. ser det ligger noe på ebay,men finnes bare til 2 og 2,7l .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_coupe Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Har nettopp bestillt green kit til min coupe, og effektanlegg..dette MÅ bli bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 har en coupe 1.6l 98mod..er det 105 eller 115hk i den?..har sedt/hørt litt forskjellig.. Det er 115hk i din bil, mens det er 105 i de nye 1,6 literne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 ja, står det er 105 i de nye,men kjører lett i fra de gamle.. Selgerene og mekanikerene her mener ihvertfall det er mer en oppgitt effekt ;) Forøvrig leter jeg og etter effekt anlegg osv, ELLER om noen har bakerste delen fra en 2 eller 2,7. vil ha et utblås på hver side ;), siden festene allerede er på plass undder der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyundai Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Mener også det skal være 115 i RD1 (eller 114 har jeg fått oppgitt) Siter `98 Hyundai Coupe `00 Hyundai Accent Team KSR KoreanStreetRacing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 tar opp igjen denne jeg.. Må sef vente til garantien på bilen utgår,men er det mulig å skaffe helt komplett kit til 1,6, og hvilken pris ?? svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 er og intresert i turbo kit til 1,6l Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 27, 2006 Rapporter Share Skrevet November 27, 2006 er og intresert i turbo kit til 1,6l ot,men spotta bilen din her i kr.sand på fredag eller lørdagen vel? Mega på Lund :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SPAWN77 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 vi har hovedkontor på mega lund... ...fest på mandag og møte på tirsdag så bilen stod der da :) Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 morro å se :) hadde inbilt meg at du holdt til i oslo traktene, men det var vist treungen.. jaja. langt nok :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg