SPAWN77 Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 kult at d er noen sørlendiger hera. Har hus på Evje 6 mil fra kr.sand Leilighet i Treungen der jeg jobber i ukene 10mil fra Evje Håper det blir no treff i sør til sommeren Siter SPAWN77 Speedster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 28, 2006 Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 kult at d er noen sørlendiger hera.Har hus på Evje 6 mil fra kr.sand Leilighet i Treungen der jeg jobber i ukene 10mil fra Evje Håper det blir no treff i sør til sommeren Hadde vært knall det ja!!:klovn: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holtemann Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Noen som har linker til bra luftfiltre da? Eller hvor man kjøper et slikt et? Gjerne et konet K&N filter, eller noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oWe Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Kjøpte K&N kit til min bil på http://www.kollevold.no Bra service og greie priser. Det er filter, nytt rør, sjøter og slangeklemmer i samme pakke :) Siter oWe - Lyden er faktisk hele opplevelsen.... sorry Volvo V70 2,4 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuscani Skrevet Desember 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2006 har en coupe 1.6l 98mod..er det 105 eller 115hk i den?..har sedt/hørt litt forskjellig.. Jeg tar meg friheten å live opp denne tråden. Det er 115hk bilen din, mens min er det 105hk i den nye 1,6l . Tror det har noe å gjøre noe med at det er automatisk klima anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bitchplz Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 Jeg ordner turbo-kit til 2.0 motorene... Kan sikkert også skaffe til 1.6, må sjekke opp. Komplette kit, med absolutt alt! heisan, hva koster det for et turbo-kit til 2.0 ? Siter - volvo 240 gle - mb 230 - mb 300 te - opel omega Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiburon 2003 Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hei Jeg har en 2003 FX motor som er trimmet. Har byttet til 2,7lV6 så jeg selger min 1,6l med headers Crower i USA har laget kammene, høvla max Porta og polert. To topper medfølger, Har girkasse overføringer og alt som må til. Angrer egentlig for dette motorskiftet. 1,6literen kan man få mye hk ut av Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiburon 2003 Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Noen som har linker til bra luftfiltre da? Eller hvor man kjøper et slikt et? Gjerne et konet K&N filter, eller noe! jeg har short ram cold air filter sett til salgs. VP chip, headers topper coi lower Nology tenningsanlegg. Det er bare å si fra Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiburon 2003 Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Er på jakt etter ny bil og må si at jeg har forelska meg i den lille rakkeren! (2003 mod) Men er det noe å gjøre med motoren på 1.6'n for å få litt mer futt ? 105HK på en sånn bil er litt trist synes jeg, men det er jo omtrent de eneste som er mulig å få tak i :( Ihvertfall til under 200k Den er lett å trimme men det koster. Det blir en sinna turtallsmotor. Fordelen er at det er en sabla god motor så du kan gjøre ganske mye med den. Jeg har en trimmet 1,6l pluss en del utstyr du kan få kjøpt Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerholdorf Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Kjøp cold air fra shark racing, men husk å si fra om du har maf sensor. Bilen går mye bedre med den tilkoplet. Roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerholdorf Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Jeg har headers til 1,6 til salgs Roger Holdorf tlf 99534008 eller rogerholdorf@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetsliderz Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 HeiJeg har en 2003 FX motor som er trimmet. Har byttet til 2,7lV6 så jeg selger min 1,6l med headers Crower i USA har laget kammene, høvla max Porta og polert. To topper medfølger, Har girkasse overføringer og alt som må til. Angrer egentlig for dette motorskiftet. 1,6literen kan man få mye hk ut av Roger har du fått dette godkjent?? altså motorbyttet? Siter Widebody 2002 Hyundai Coupe GK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16coupe Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 (endret) Hei jeg lurer på om noen av dere kjenner noen som trenger en 1,6 liter motor og en girkasse med på kjøpe til 20 000kr!! det er en 1,6 liter FX og 2003 modell. Motoren har ikke gått lenger enn 85 000km og er rimelig ny! Har også flere ting til den alt skal selges i deler! vis ikke noen ønsker å kjøpe hele bilen for 50 000kr og rette opp panser og døra. Har nye vinter dekk på felg også som er orginale! har alle deler til den! Ring meg på 91345663 om dere har flere spørsmål til hva jeg har og ikke! ;) Eller på mail Aleksander_kvaerner@hotmail.no Endret August 9, 2010 av 16coupe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nesquick Skrevet Desember 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2010 (endret) Er på jakt etter ny bil og må si at jeg har forelska meg i den lille rakkeren! (2003 mod) Men er det noe å gjøre med motoren på 1.6'n for å få litt mer futt ? 105HK på en sånn bil er litt trist synes jeg, men det er jo omtrent de eneste som er mulig å få tak i :( Ihvertfall til under 200k Hei Dama har akkurat kjøpt seg 2002modell 1,6l. Har fått godkjent motorbytte til 2,0l i den. Tenker å sette inn motor fra RD1, altså Beta 1 motoren i såfall. Hvis ikke du vil gå så drastisk til verks så er det vel de standar tingene for å lure ut litt mer futt: - sport luftfilter - headers, sport-cat og hi-flow eksos - lav-vekts remhjul - nye kamakslinger - ny motorstyring to sistnevnte koster gjerne litt Endret Desember 4, 2010 av Nesquick Siter HYUNDAI FORUM: www.hyundai.norwegianforum.net Hyundai Tiburon RD 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg