T O N Y Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hehe, du også?;) kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet August 4, 2006 Rapporter Share Skrevet August 4, 2006 hehe, du også?;) eneste e har med RWD:???: Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidder Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 For en idiotisk diskusjon. Om man bruker hue sier det seg selv at det er umulig å drifte med FWD med mindre man rygger. (Og brekking er ikke drifting). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Er sladding med moped på vinteren drifting da? Kan linke masse svinger da, få høy nok fart, OG den drar på bakhjulet.. :P Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Tenker vi sier stopp her jeg. Avsporing i tråder. (link) Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg