Gå til innhold

Sneak Peak: Kenneths "reservebil" med ny dekor

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Og derfor skrev han "siste".

 

Men uansett ble pent med farget crome folie :D

 

Pen "sladding" på skogen også ;)

 

Bare til info, det siste = det nyeste :thumb

 

Både Kenneth sin og FSR sin kledde kromdekoren meget bra :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det så utrolig rått ut med farget krom-folie...

 

MEN, ja det er et men, jeg så nærmere på bilene fra kamikaze drifters sin folie på gatebil, og den var elendig satt på! bobler og "sprekker" over alt... er dette også meningen eller ?

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det så utrolig rått ut med farget krom-folie...

 

MEN, ja det er et men, jeg så nærmere på bilene fra kamikaze drifters sin folie på gatebil, og den var elendig satt på! bobler og "sprekker" over alt... er dette også meningen eller ?

 

 

tror ikke det er satsa så mye på finnish når bilene skal brukes og misshandles hardt til disse grader :D

 

dekoren ble knall tøff.. like gæern som kenneth selv ;)

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til info, det siste = det nyeste :thumb

Bare til til info; hermetegn = skriftlig ironi:hello:

 

Vet det har vært sånn mange år, og kanskje derfor jeg skrev "siste" også. Og Norge er jo som kjent ikke så kjapt ute med no som er "nytt". Tar litt tid før folk her får med seg det "siste", noe som resulterer i at man er lei den tingen det gjelder innen det kommer til Norge.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare til til info; hermetegn = skriftlig ironi:hello:

 

Vet det har vært sånn mange år, og kanskje derfor jeg skrev "siste" også. Og Norge er jo som kjent ikke så kjapt ute med no som er "nytt". Tar litt tid før folk her får med seg det "siste", noe som resulterer i at man er lei den tingen det gjelder innen det kommer til Norge.

 

 

Enig.. *host* lambodører *kremt*

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er satsa så mye på finnish når bilene skal brukes og misshandles hardt til disse grader :D

 

dekoren ble knall tøff.. like gæern som kenneth selv ;)

 

 

vell, det er jo veldig sant det du sier der:) personlig ville jeg fått noen som har peil til å gjøre det hvis jeg ikke hadde fått det til selv skikkelig.. og heller latt den bli slitt i takt med mishandlinga :)

 

Menmen, forresten, noen som så åssen det gikk med den Skylinene som sklei inn i veggen på søndag. hehe var endel folk som hoppa unda da ass :P

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det så utrolig rått ut med farget krom-folie...

 

MEN, ja det er et men, jeg så nærmere på bilene fra kamikaze drifters sin folie på gatebil, og den var elendig satt på! bobler og "sprekker" over alt... er dette også meningen eller ?

 

Les deg litt opp på kromfolie, så skjønner du hvorfor... *Les: Den strekker seg IKKE*

 

Men ja, det tok ikke lang tid heller, og kunne vært bedre..

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår