Gå til innhold

Min RS-styla A4 :)

Ranger emnet


BadV12

Anbefalte innlegg

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vell derfor jeg solgte min.. Bynt å sikte meg inn mot drømmebilen.. ;) Men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge jeg vil ha, sort eller sølv..

 

Gamle bilen var jo mørkeblå, og da ser man dritten og riper så fort.. men det er jo tøft me mørk bil.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Beste bilen jeg har lest om enda... Synn du solgte den! Kunne tenkt meg å sett og les mere om den! Håper han\hun som kjøpte den finner veien til dette forumet en dag. Hvis ikke så er det synd!

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..har lest litt i posten og er en bra topic dette her..det må eg si..den ble veldig gjennomført..og eg ser bilen støtt og stadig den dag idag..siden mitt firam som eg er lærling i holder til i eidsvåg i åsane og eg har sett den ofte på veien og en gang parkert..nydelig bil..

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

 

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er en stund siden jeg har vært å kikka på gamle-tråden min.. :p kos å høre at folk liker bilen og at den fremdeles lever :)

Når det gjelder drømmebil så er det ikke en RS4 B7 jeg har siktet meg inn mot, hvis det er det du mener med det bildet, brunerune? :p

Blir nok en B5 hvis det i hele tatt blir aktuelt.

Sort med MTM felger.. ;) Men er litt usikker på hvor lurt det er å kjøpe en bil som er 7 år å koster over 500.000,-... :p den som venter får se.. :p

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BadV12..Tenkte mest på fargen jeg. Hehe. Men for all del, er enig på B5, drømmen min er en S4 b5 sedan. Meg og al3x drømmer litt for tia;) Hva blir det neste da, funnet noe?

 

Er for tiden ikke umulig å gjøre alvor av drømmen min, men går liksom å tenker på om jeg skal bruke så mye penger på en 7 års gammel bil.. Den balansen mellom drøm å sunn fornuft som spiller inn.. :p er jo et par RS4 til salgs nå for tiden.. ;)

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort noen modifikasjoner på bilen min.

Legger ut noen ferske bilder..

Har ikke fjernet alle emblemene enda. blir muligens å gjøre det bak, men de foran dørene tror jeg ikke at jeg tar bort i denne omgang. Blir jo ei fordypning der merkene sitter.. :/ må spakles og lakkes..

 

IMG_9434.jpg

 

IMG_9457.jpg

 

IMG_9447.jpg

 

 

stære fin audi gitt:D fikk litt lyst på je å ;D

Verden er farlig ingen har overlevd enda!

Lev Livet Kjør Audi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Hva har du gjort med grillen? Du har vel ikke kjøpt en slik original?

 

Grillen har jeg plukket fra hverandre å pusset ned alle delene som ikke var sort, dvs ramma å ringene. Så har jeg lagt primer å lakka de sort matt.

 

Det var en original RS4 grill, hvis du ikke så det.

Mitsubishi Pajero TDI 92'

Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt*

Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt*

Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt*

VW Vento 92' 1,8 CL *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår