Gå til innhold

LS1 Tråden

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

var nok sikkert den..

 

hans, takk for bildene:)

og vet ikke om du vil kalle camaroen vår en LS1 konvertert bil, for det er egentlig en 93 camaro med tak og v6, men vi kjøpt en takrulla 98 mod z28 med t-tak i 98 som vi tok alle dele fra og bytta over.. bytta også til t-tak..

 

åja. Kan jo føye den til på Lista da ja, er jo veldig mange som putter LS1 i lt1 camaroer og v6 biler og.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 278
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja bilen var ihvertfall RÅ, fikk desverre ikke tid til å kikke nermere på den da folka jeg var med hadde det travelt.

 

Så foresten at Wilson Manifolds hadde utvikklet et nytt versting innsug til vår alles kjære LS1 motor

 

Link: http://www.wilsonmanifolds.com/news/01020602.html

 

Noe jeg sikker aldrin kommer til å trenge men var jo ganske rå da ;-)

 

 

Noe nytt fra dere som faktisk kjører med LS motor? Hans? Era?

 

 

BTW, ferie er herligt.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, en 0,010" er vel egentlig bare en hone jobb da men må man så må man.

 

Er litt rustet i den ene sylinderen hos meg, så det får nok bli en sliken jobb tenker jeg. Lurer litt på hva slags stempel jeg skal kjøpe, blir nok CP, Ross, JE e.l med total seal ringer tenker jeg. Bytter råder i samme slengen, regner med at det blir carillo, oliver, HRC, Eagle e.l H-beam råder. Overtrykk i systemet i fremtiden er ikke umulig eller kansje litt morro gass :-)

 

Eller kansje jeg burde bygge bilen min ferdig først, hmmmmmmm...... tenke tenke tenke

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke helt sikker på hvilken bil jeg skal ha motoren i. Men blir noe banebilgreier.

 

Fikk tetta en eksoslekkasje i dag. endelig fikk jeg hørt hvor smooth egentlig motoren er på tomgang og hvor lite mekanisk støy den har. Og hvor digg lyden er når man drar på litt :),. Har kjørt masse med en litt plagsom eksoslekkasje etter manifold

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hans, hører du skal over dammen en tur. Kunne ikke tatt med en LS1 med T56 til meg i hånbagasjen? Bare legg den i Blazeren uttafor låven...

 

Noen som veit om noen som tar dem inn for oss og som ikke tar omtrent dobbel pris av å gjøre det selv? Er selv litt lat og dårlig på engelsken i tillegg.

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja http://www.techlinebilelektro.no tar inn og kobbler opp slike og andre motorer, men er etter som jeg har forstått ganske dyre på det. Men det er jo bare å ringe å spør det.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt med dem, og de har ikke fått med seg at LS1 er en alublokk og ikke gull, eller sølv for å ikke overdrive. Tar gjerne en som ikke er kobla og fikla med da jeg har en syk kompis som faktisk syntes det er gøy med denslags.

 

Problemet er jo da at de er de eneste jeg vet om her til lands, og bilen min trenger seriøst hjelp stakkar.

V8power.net

86 Vælvo 240- Bruksvogna

75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil

88 Honda px-ÆRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser stadig vekk annonser fra Tecline, jeg synes ikke prisene er avskrekkende. Rundt 35 for komplett motor med programert hjerne,greit ledningsnett osv er vel ikke så gale?+ moms kansje men likevel...

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår