cokeloop Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Var på festival i helga og der var det en jævla pen oranse-rød vr6, passelig stylet med streamer "Golden Golf" i frontruta, og no "gaudal gatebil" eller noe på. Den skulle visst selges også, men har ikke funnet den på autodb eller noe. noen som vet om denne bilen, eller som har noen bilder å slenge ut av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Kremt slår til med et bilde :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xGrape Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 og han duden i bakgrunnen er bare sånn "shit, purken kommer, jeg får stå her og holde igjen bakluka mi da" Siter Volkswagen Golf IV 1.6 16V Volkswagen Golf III 1.9TD (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 og han duden i bakgrunnen er bare sånn "shit, purken kommer, jeg får stå her og holde igjen bakluka mi da" :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 se der ja, der var den :D var sinnsykt rå lyd i den, ble helt forelska jeg :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 se der ja, der var den :D var sinnsykt rå lyd i den, ble helt forelska jeg :p Og du som er Volvo-mann? :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 se der ja, der var den :D var sinnsykt rå lyd i den, ble helt forelska jeg :p Er vel bare å gi gass da:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Og du som er Volvo-mann? :iconsm jeg kjøpte volvo KUN for bakhjulstrekk på vintern, så er orginale 240'er så stygge at jeg måtte finne en med styling.. hehe, skal faenmeg kvitte meg med tanksen min så snart jeg er i fast jobb :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 og han duden i bakgrunnen er bare sånn "shit, purken kommer, jeg får stå her og holde igjen bakluka mi da" HAHAHAHA Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 jeg kjøpte volvo KUN for bakhjulstrekk på vintern, så er orginale 240'er så stygge at jeg måtte finne en med styling.. hehe, skal faenmeg kvitte meg med tanksen min så snart jeg er i fast jobb :thumb kan kjøpe tanksen din æ:D vil også ha bakhjulstrekk i vinter:D må finne mæ en billig en:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 kan kjøpe tanksen din æ:D vil også ha bakhjulstrekk i vinter:D må finne mæ en billig en:D Du den e min! :D Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 kan kjøpe tanksen din æ:D vil også ha bakhjulstrekk i vinter:D må finne mæ en billig en:D hehe :) tenkte å selge i sommer, kjøpte den for 20 i september, 0 feil på eu som var i okt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 det er nok denne golfen er til salgs ja, eieren hadde også en brukbar bil før denne. selges grunnet bensin forbruk, blei vell for dyrt for han:P pen bil da! bildet er tatt fra max power treffet i trondheim city syd for ikke så lenge siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 fin den der:) hvorfor ha så smal felg forann? Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Ja det så litt rart ut med Skikkelig dyp felg bak og og helt vanlig foran. Og leppa kunne vært penere egentlig. Men ellers kjempepen! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg