AC^ Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Og det subba ikke fram? Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torjus Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 det passer ikke. selg dem til meg!!! he he=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 ser at noen her har sport uten å få svar.. subber d foran??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallylaila Skrevet Juli 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2006 Eg har de felgene på min 245. Eg måtte kappe kanten innenfor buen for å få de t å passe. D må nok du også.Eller gå hardt t verks me en slegge... Har du fått fatt i sånne felger, så FÅR du de t å passe..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Ja fy.. Sånne felger er jo drømmen! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet August 2, 2006 Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 no vits og kappe skjermkant flensen om det subber i innerskjermne?? er det mulig og forme innerskjermene med varmepistol??? har foresten jp felga på min 244. men der har jeg kappa flensen. har ikke innerskjermer der,.. og der er det 5,5runde igjen på fjæra av 9 eller hva som er på senkesett.. likandes foran.. subber ikke som jeg har merket. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg