eonVR6 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Har problemer med at det kommer olje ut oppe ved innsugs manifoilen!?! ikke mye, men littigranne mens jeg kjører. Når jeg stopper renner dette ned på eksos å lager røyk og det som værre er. Jeg lurer på om noen har vært borti no slikt om det er pakning eller whatso ever, evnt pris på reperasjon osv! veldig viktig!!:thanks Her er et bilde som viser hvor ca! NB gult!! Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 skal det være olje der oppe i det hele tatt da? hvis dette er ditt motorrom, husk at det kommer olje og oljedamp ut av filteret på toppen. kanskje dette er "lekkasjen" din? hvis ikke, kan det være toppakningen, eller pakningen til innsugsmanifolden. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 tror jeg tar å kaster den g laderen til helvette.. Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 jeg tror ikke g-laderen har noe med dette å gjøre :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 toppdekselpakning er mitt første tips! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg