Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Har funnet noen oljefilterflyttere hos Pedersens Racing http://www.pedersens-racing.no/bil/oljekjolere/ Vil jeg da med disse, få flyttet oljefilteret mitt hvor jeg vil? og får jeg tatt oljetrykk til turboen fra en av de koblingene? Passer dette på en Volvo-blokk? (B200-blokk) Er det nok trykk til å ha oljekjøler også senere? På forhånd, takk for svar. :) Gulbrandsen_Racing. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ingen? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerUlv Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ingen? På disse adapterene er det kun inn og ut løp til oljefilteret, hvis du trenger ut tak til mere, som feks til oljekjøler trenger du ennå en sandwitch plate, du får vel disse med uttak til event olje målere også.. Oljetrykket ditt vil være like fint.. Om det passer en B200 blokk gjør det helt sikkert bare du ber om deler til en slik motor..Ingen probelm å få det til nissan hvertfall, noen av nissan bilene bruker jo oljekjøler-kit til volvo bla.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 da fikk jeg svar på noe jeg lurte på i dag å :) Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 http://maxam-tuning.com/catalog/product_info.php?products_id=2337 denne har uttak Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Nitros: Så med det settet der kan jeg ta oljetrykk til turboen og da..? Takk for svar, forresten :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 skulle bare mangle det siden det står at den har uttak:) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg