R_Style Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Satt å snakket litt med Pio| her på BF i stad, og da ble det så smått nevnt om vi skulle ha fikset et lokalt-treff for oss volvo-folk i distriktet rundt her, rundt mjøsa grovt sett da... Hvis det hadde vært interesse for dette, så hadde det vært fint med tilbakemeldinger med evt sted og tid vi kunne ha fått til dette... Vet det er mye volvo rundt om distriktet, så hvorfor ikke samles til et lite treff og evt litt cruising på kvelden, og Hamar er jo et passende sted, både for reisende fra evt Gjøvik/Toten, Lillehammer, Flisa, Våler, Odal`n, Eidsvoll og litt oppi Østerdalen... Dette er bare et forslag til sted, er selvfølgelig åpen for forslag, så hvis dere har noen/eller vet om et passende sted, så si ifra her, så kunne vi ha fått til et treff i løpet av sommeren...! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 kommer jeg bare kom med tid og sted tar ikke mer 40 min fra nannestad hilsen emil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pio| Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 jo flere vi blir på et slik treff, jo mer moro får vi. Gutta i Bergen gjorde jo dette for en stund tilbake. Og det virker som det ble kjempe vellykket. Så kunne vært litt gøy om vi gjorde det samme over her. Finnes jo baner rundt om kring her også som det sikkert går ann å få leid for en billig penger. Kom gjerne med idèer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Ja, ett slikt treff hadde jo vært knall! Er ihvertfall en del folk fra oppi her hvor jeg bor som sikkert tar turen nedover til Hamar.. er jo ca 1,5 timers kjøring, så det er det verdt! Bare det kan drøye litt utover sommeren så jeg får bilen ferdig! :D Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danern Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Jeg kommer ihvertfall så sant penger og anledning er villige! Kan prøve å dra med flere fra odaln hvis treffet blir planlagt litt i forkant. Nærmeste bane er vel våler? Siter -90`modell 240, med FT motor. -95 e34 525tdsa vurderes for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Kan ikke dere som kjenner volvo-folk rundt om i distriktene deres, lufte denne saken her litt da, så vi får litt respons på dette, så er det mye lettere å få til et treff, når vi har fått planlagt litt :) Vet om en del folk fra oppi hjemdistriket mitt som er interessert i et sånt treff også, så vi kan være heldig å få til en bra oppslutning på dette her :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Er rimelig sikker på at jeg kan få med 4-5 stk fra Trysil området ihvertfall! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Er rimelig sikker på at jeg kan få med 4-5 stk fra Trysil området ihvertfall! Høres bra ut...! Er jo en del volvo folk i elverum også, så blir fort noen ekstra der ifra å... selv vet j om 6-7 stk som er intr i å bli med på et treff, så sant det passer med tidspunkt osv... Skar spre budskapet videre oppover når j skar hjem neste helg, så skar j en tur til elverum i helga, så nevner det for noen der å... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 da må noen ta kontakt med volvo-klubben her i distriktet - de er sikkert int. i å henge seg på... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 da må noen ta kontakt med volvo-klubben her i distriktet - de er sikkert int. i å henge seg på... Hvilken volvo-klubb VCE? :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Stiller nok opp jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tellex Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Får je væra med da a Mads??hehe...Svigers er nok intr i det... Siter ( ) 98 BMW 320i Touring (under construction) (x) 98 Volvo V70 2.0 Lt R Familieracer (x) 94 Audi S4 Sedan 2.2tq (x) 92 Audi 80 2.3 E Cab (x) 94 Civic Vti EG9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Får je væra med da a Mads??hehe...Svigers er nok intr i det... Hehe, du får få finger`n ut tå ræva å kjøpe deg en skikkelig bil (les volvo), så er det bare å henge seg på ;) hehe... Fra spøk til revolver, ikke noe problem det, han kan gjerne stille opp med 1800`n :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Bare til en opplysning! Det er nå fast satt at vi skal ha Volvo-treff under Grendefestivalen på Åkrestrømmen i Rendalen (for de som vet hvor dette er), dette blir et volvo-treff som er på lørdagen 15 juli 2006, det er bra med folk disse dagene, med både div salgsboder, stands, tivoli og ikke minst utefest fra kl 21-02 med live-musikk utpå kvelden (sten & stanley hvis det er av betydning :) ) Dette er treff som blir utenom det som er satt opp at vi skal prøve å få til i Hamar, så her er det bare å møte opp...! Det blir premiering av biler i hver sin klasse, med vaske produkter fra turtle wax, olje fra agip, i tillegg til pokaler og evt div overaskelser i tillegg...!:) Grendefestivalen begynner 12 juli og er ferdig etter festen den 15 juli...! Muligheter for overnatting er tilstede, med både campingplass og hotell bare noen steinkast unna "sentrum" der det skjer... Hvis det skulle være spørsmål eller noe dere lurer på, så send meg gjerne en PM... (kommer opp en egen tråd for dette treffet under Happenings) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Hvor i all verden er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg