drunken Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Sprayer dere hele pæra? Lyser det fortsatt orange gjennom? Blir med andre som som en slags speilfilm/soting? Tror jeg skjønner.. Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Sprayer dere hele pæra? Lyser det fortsatt orange gjennom? Blir med andre som som en slags speilfilm/soting? Tror jeg skjønner.. jeg sprayet hele pæra.. blinker orange, men er dog litt svakere pga jeg brukte tykk lakk.. men men.. de blinker:P Blir som en soting bare sølving :P Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Okey, da prøver jeg det! Er ikke fint med hvite blinklys som er orange inni! Kan jeg bruke alu-spray? Hvis noen har kjennskap til den.. Har en boks med det stående. Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Gjorde det samme jeg også først, men blinket jo så dårlig med den lakken jeg brukte hvertfall.. kjøpte meg slike pærer som blinker oransj, men er blå.. hva heter de? Siter - 09' BMW 318d LCI M-sport - 04' Audi A3 1.6 Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Osram Diadem...fås kjøpt på Mekonomen etc Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Har skifta blinklys i dag! Ble mye bedre enn med orange blinklys! Men jeg må gjøre noe med pærene, fordi de er orange! Tror jeg skal kjøpe meg Diadem-pærer som er sølv, i stedet for å lakke disse. Bilder: Før: Etter: Hva synes folket? (ny fanger foran kommer med tiden) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Hva synes folket? (ny fanger foran kommer med tiden) joda. stod ihvertfall i stil til hovedlyktene selv om jeg ikke synes så mye om klarglasschrome lykter.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Aluspray tror jeg blir for tykk(iallefall den jeg bruker til sveising) Sjekket pris på diadempærer idag! "sånne tar jeg" sa jeg, men når de kostet 350kr...høhø Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superman Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Lakket faktisk mine blinklyspærer i dag, og ble veldig fornøyd med resultatet. Brukte krom-lakken fra Biltema som jeg hadde liggende (som egentlig ser mer ut som sølvspray), og det virket som om de blinket like sterkt som før. Siter - 90' Nissan 200SX S13 X 98' BMW 316i E36 Forza 4 Gamertag: El Suprman Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Pent!! Men er det Lexus jeg aner der bak? :wonder Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 Lakket faktisk mine blinklyspærer i dag, og ble veldig fornøyd med resultatet. Brukte krom-lakken fra Biltema som jeg hadde liggende (som egentlig ser mer ut som sølvspray), og det virket som om de blinket like sterkt som før. Den som ikke tåler å bli tatt på;) er noe boss! hehe.. men kanskje den duger på pærer. "prøve imorgen" Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Pent!! Men er det Lexus jeg aner der bak? :wonder Ja, desverre! Skal skifte dem ut med krystal eller sotet med tiden. skål! Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 I dag har jeg lakka pærene med alu-spray, og resultatet ble bra! Bilde: Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Se derja! Var ikke mer som skulle til! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Niks, ble fornøyd jeg ass! Mangler bare M3 fanger og større felger nå med det første! Så blir det vel diverse annet senere! :) Siter BMW 318i E36 94mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg