bannaN Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Heisann Jeg er på utkikk etter en billig bil, hele poenget er at det skal være en skrubil uten så mye elektrisk og nytt dildall... Jeg har tenkt på en Golf 2 GTI eller en golf sport, men det viser seg å være vanskelig å finne eksemplarer av de to bilene som ikke har gått mange hundretusen kilometer eller har STORE skader... Derfor lurte jeg på om noen andre hadde noen andre modeller som var fine å skru på, samt går fremover :) Har ikke så sansen for volvo:P Hmm, må være lett å skru på, jeg kan ingenting om bil, eneste jeg har gjort under panseret før er å fylle på spyleveske, men jeg vil bruke denne bilen til å lære, derfor må det være lett tilgang på informasjon, ikke noe sære greier.. Noen som vet om en bil for meg? prisen må ikke være for dyr, er en billig bil, gjerne litt alder :) Håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solefald Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Golf og Volvo 240 er populære første biler..har ikkje noke spes erfaring med golf, men med volvo 240, er det masse deler å oppdrive, og det er solide biler med billig forsikring. golf er vel litt dyrere å holde ved like, og forsikringa er høgre.. så min personlige meining visst den er interessant så er 240 meir for pengane, med tanke på sikkerhet etc.. men golfen bruker mindre bensin. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Golf og Volvo 240 er populære første biler..har ikkje noke spes erfaring med golf, men med volvo 240, er det masse deler å oppdrive, og det er solide biler med billig forsikring. golf er vel litt dyrere å holde ved like, og forsikringa er høgre.. så min personlige meining visst den er interessant så er 240 meir for pengane, med tanke på sikkerhet etc..men golfen bruker mindre bensin. Han sa han ikke var intresert i VOLVO og da trenger du ikke prøve overtale han til å kjøpe det heller:knob: Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solefald Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 les teksten hans: "Har ikke så sansen for volvo:P" står ingenting om at han ikkje er interessert. Siter Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Trenger ikke være rakettforsker for å forstå at han ikke er interresert i Volvo! Golf er sikkert greit det, samme med en gammel bmw, er ikke så ille mye hightech der heller ;) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iggipop Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 "Golf er sikkert greit det, samme med en gammel bmw, er ikke så ille mye hightech der heller". Golf eller gammel BMW ? Grøss !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 anbefaler e30 med 4'er skal du lære å skru.. 6'erene er bedre motorer, men også noe mer "vriene" å ha med å gjøre når du står med skrutrekkeren i handa :thumb Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 "Golf er sikkert greit det, samme med en gammel bmw, er ikke så ille mye hightech der heller". Golf eller gammel BMW ? Grøss !!! Kan du ikke komme med noe bedre skal du bare holde det for deg selv. Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Vel, om du skal ha biler som er veldig lette å skru på, så kan du jo kjøpe volvo. Men det ville du ikke ha.. RWD er som regel mye enklere å skru på. Etter mine erfaringer så er FWD noe forbanna DRITT å skru på, trangt å jævlig. Motoren feil vei og alt :P Gammel merce? Går langt, gode å kjøre, ganske greie å skru på etter det jeg har hørt.. 190e eller noe sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Golf 1 er lett å skru på. God plass er det også. Golf 2 er litt mer komplisert, men man trenger ikke være noen rakettforsker der heller. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Opel ascona\manta B er artige å kjøre, og lette å skru på. Gjelder forsåvidt de fleste eldre RWD opler ;) VW Boble er jo også en höydare ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 volvo 240/740/940 mercedes-benz 190(w-201) mercedes-benz 230E (w-124) Trodde aldrig jeg skulle foreslå det, men hva med en Nissan primera 2,0i SRI? Kunna aldri ha tenkt meg å hatt en slik bil selv, men til en som driter i om det er forhjulstrekk og japansk, så må det være en helt kurrant bil, med forholdsvis mye utstyr til en passe pris.(?) Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bannaN Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Nja, mye jeg har tenkt på og ikke har lyst på og mye jeg ikke vil tenke på engang... Tror nok egentlig jeg har bestemt meg for å prøve å få taki en kurant golf innen sommerferiens slutt.. Vil gjerne ha 1.8L, men det spørs vel, alle med 1,8L har jo vært eid av noen på forumet og kjørt minimum 200.000km, vanskelig å finne :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 rwd toyota corolla... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 rwd toyota corolla... :thumb :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg