Bjørn08 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Har gule koni, lesjöfors, nedre chassistag foran(ambulansestag) og 25mm ipd stabstag f+b på min 945. Dette fungerer meget bra. Ca 10 000kr for alt. Dette oppsettet har jeg hatt på 3 av 4 940er jeg har hatt. En gang har jeg prøvd med volvo original chassisats med nivåregulering. Fungerer greit, men litt mykere enn med koni/ lesjöfors. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 I dag ble senkesettet godkjent på BT. Det gikk som en lek! Eneste problemet er at han førte opp avstanden fra skjermkant til senter på hjul i vognkortet, så kapping blir litt på kanten. Hvor mye må det taes av fjærene foran for at bilen blir jevnhøy? Ser så dumt ut at den stirrer i været synes jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg skal kappe mitt lesøforsj i helga. prøver 1-2 runder å sjekker. bak skal jeg montere STV fjører. ferie stuk så det holder UTEN stereo. Og når folk setter seg i bilen så ser det jo helt jævelig ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Kapper du en runde foran så blir den bittelitt lavere foran enn bak visstnok. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Er det noen som har bilde av hvordan den blir med en runde kappet foran? BT mannen klarte å måle feil avstand fra skjerm til senter på hjul, så jeg har et par cm å gå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yoyofish Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Ligger noen bilder i tråden til R_Style tror jeg, men de er tatt i litt dum vinkel så vanskelig å se. Siter Volvo 940 Turbo -95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Hvordan gikk kappinga, Krishell? Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vector Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 bt måler ikke de teller runder på fjæra men vis biln er godkjent senket i vognkort så gider de ikke telle en gang Siter Volvo 850 1996 R-optik Ex-Volvo 740 Gl 1986 Bakhjulstrekk er som å sette hesten bak vognen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet Oktober 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Javel. Han målte hvertfall hos meg, og skrev avstanden fra skjerm til senter på hjul i vognkort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg