Gå til innhold

Tips til min Golf CL?

Ranger emnet


mordi87

Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Idag skjedde d et mirakel, Golfen starta :spin d var vist stiften under rotoren som hadde sett sine beste dager, så en kompis av meg hadde en nyen til Volvoen sin i bilen, bytta vi den med den gamle og vips, motoren starta :thumb

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d var ikke lenge den bilen ville gå. var ute å kjørte en liten tur her jeg bor og fikk motorstopp i et kryss... Nå vil den ikke tenne for 5 flate øre:( så jeg har bestillt nye deler som: rotor, fordelerlokk, stift, coil, plugger, tenningskabler og kondensator. Så da får vi håpe den starter igjen:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag fikk jeg nye tenningsdeler i posten:) bytta: fordeler, rotor, coil og stift...

å golfen starta...happyhappy men noen som vet hvor stor åpning d skal være på stiften? jeg brukte nr25..

Og når jeg gir på når jeg ligger rundt 3000 omdr så faller pila og spretter opp igjen, hva kan d være?

 

takker for svar:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg nye tenningsdeler i posten:) bytta: fordeler, rotor, coil og stift...

å golfen starta...happyhappy men noen som vet hvor stor åpning d skal være på stiften? jeg brukte nr25..

Og når jeg gir på når jeg ligger rundt 3000 omdr så faller pila og spretter opp igjen, hva kan d være?

 

takker for svar:)

 

Om turteller går via viftereim, så er det mulig at denne sklir/slurer..

Om den går på coil, så sjekk om alt sitter som det skal iogmed at du byttet så mye..

Har mindre peiling på turteller, jeg er en av de "heldige" med big-ben bak rattet.. :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Big Ben ja:) synest d er helt for jævlig å kjøre uten turteller;)

hehe.. uten turteller med anlegget på full drus.. enten så kveler man bilen eller så ruser man den opp.. men jeg slipper det problemet.. kan bare slippe clutchen jeg.. TD:thumb

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår