JChE Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Da har det skjedd meg og...en gang mellom fredag og søndag har noen narkiser slått inn ruta på passasjersida på bilen min. Den sto parkert i homansbyen,oslo. de stjal en navigon gps-mottaker og ei fleece-jakke med Ekeberg Elektro-logo på ryggen...mye viits å bryte seg inn for :deng :deng :deng så hvis noen ser en gps-mottaker på qxl eller lignende, si gjerne ifra... men det verste er jo å få vekk glass-skårene... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-boy Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 jævla narkiser... håper du finner igjen gps'n din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Jo takk! Utrolig irriterende med disse folka, de knuser jo ei rute hvis de ser en femmer, helt utrolig! Folka på Riis bilglass sa det var helt vilt for tida, så mitt råd til dere,folkens: Ikke legg fra dere noe som helst synlig i bilen! Ta med front på cd-spiller, billadere, alt som kan ha noen som helst verdi hadde bare politiet brydd seg.... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Litt ironisk... GPS'en kan finne veien til alt, men den kan ikke finne veien hjem til deg igjen... :P (poetisk) Men serriøst, alle tyver skulle ha brent. Men norske stat er jo så greie mot disse... Det er MYE større ressurser for å finne farts-syndere enn det er til å finne voldtektsmenn, pedofile, drapsmenn osv... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 alle GPS mottakere har vel en unik ID som kan spores? right? må gå ann og kunne spore den da :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Spørsmålet er jo hvem som tar seg av jobben til å spore den, hvertfall ikke purken. Og om eieren i det hele tatt har denne ID'en det er snakk om... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 ID = serialnr ?? bør jo stå på boksen om denne er tatt vare på :) men er vel ingen som gidder og spore en gps sender pga den og ei jakke ... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 jeg har forsåvidt serienummeret ja, og den er registrert på navigon.com i mitt navn... Men for å spore den er jeg nok avhengig av at den er slått på og har signal. Da må den jo ha fri sikt til satelitt Liten sjanse for det tror jeg... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 Også var det det å løpe ut, og kjøre etter karen som kjører Oslo - Trondheim... Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Folka på Riis bilglass sa det var helt vilt for tida, så mitt råd til dere,folkens:Ikke legg fra dere noe som helst synlig i bilen! Ta med front på cd-spiller, billadere, alt som kan ha noen som helst verdi og dette er noe du først har tenkt på nå?? (måtte bare) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Farts.syndere er jo potensielle drapsmenn. Skjønner godt at de bruker endel energi på å ta dem.. Kjipt at du hadde innbrudd.. Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Her har du den beste bil alarmen på markede. Er bare å ligge å vente, klarer selv laaange avstander så du kan jo ta betalt fra andre som vil passes på :respect Eller om du vil litt nærmere Eller om du vil helt inntil Politiet bryr seg ikke så man må jo finne på noe. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 trodde gps'en kun var en-veis jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 trodde gps'en kun var en-veis jeg? stemmer det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 fint å få det bekreftet, er ganske mange som tror at gps er to-veis virker det som ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg