|Massern| Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Nei, ikke annet enn at bilen begynner å ta form inni hue mitt... hmmmmmmmmm Hehe, ja, det må vel bearbeides i hodet litt før man kan begynne å sette planene ut i livet:op Noen flere planer/idè'er å røpe om bilen? :) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Hehe, ja, det må vel bearbeides i hodet litt før man kan begynne å sette planene ut i livet:op Noen flere planer/idè'er å røpe om bilen? :) Jeg mener det er greit å lage et bilde på hvordan man ønsker bilen, og jobbe mot det målet... Slik at man i en byggefase ikke skifter mening hele tiden... Litt kan jeg røpe, blir et surf/70-talls inspirert prosjekt... Det meste er klart, men det blir sikkert noen endringer underveis på detaljer... :hello: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Rett i det. Litt kjedelig å endre mening støtt og stadig, og aldri få bestemt seg. Greit å ha en viss aning om hvordan det skal se ut, og gjennomføre den stilen man har valgt/velger. Surf/70-talls inspirert høres i mine ører veldig bra ut. Ta den helt ut, og sørge for mange spesielle og fine detaljer så er det dømt til å bli rått:thumb Skal ihvertfall følge med videre her også, som på de andre prosjektene deres. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Kom igjen, sett saga i taket nå da;) vil se golf 1 med safari tak:D Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Vet ikke helt om jeg tør si dette, men jeg har kjøpt en einser til... En 75 Golf LS som jeg drar og henter i Sverige på torsdag... Introducing Kungen: Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Haha!!! Hvor mange prosjekter har du på vent nå da? Eller hvor mange har du totalt? Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Haha!!! Hvor mange prosjekter har du på vent nå da? Eller hvor mange har du totalt? Hehe! Ikke spør, jeg får vondt i magen av bare å tenke på det... Men jeg kunne ikke si nei når jeg fikk denne for en slikk + mva, er det mye rust (ser ikke sånn ut) er det masse deler som er bra, Swallowtail, kromspeil, fangere, interiør etc etc... Hjelpe og trøste... :puke Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ikke spør, jeg får vondt i magen av bare å tenke på det... Men jeg kunne ikke si nei når jeg fikk denne for en slikk + mva, er det mye rust (ser ikke sånn ut) er det masse deler som er bra, Swallowtail, kromspeil, fangere, interiør etc etc... Hjelpe og trøste... :puke Hehe! Gleder meg til å se hva dere får ut av den! Får vel sikkert noe ut av den og... etterhvert! Hehe! Stå på! Digger bilene deres! ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hehe, det var jo bokstavelig talt en kongebil da (hmk) ! :thumb ! den ser jo veldig bra ut, også er jo bakrutene sota! det er jo ett pluss! :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 hehe, det var jo bokstavelig talt en kongebil da (hmk) ! :thumb ! den ser jo veldig bra ut, også er jo bakrutene sota! det er jo ett pluss! :iconsm det er jo absolutt ikke et pluss at bakrutene er sota. Håper at den forsvinner før bilen er i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 noen som ikke skjønte ironien nei... :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 3 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ikke spør, jeg får vondt i magen av bare å tenke på det... Men jeg kunne ikke si nei når jeg fikk denne for en slikk + mva, er det mye rust (ser ikke sånn ut) er det masse deler som er bra, Swallowtail, kromspeil, fangere, interiør etc etc... Hjelpe og trøste... :puke Kan hende jeg spør dumt nå, men hva er Swallowtail?:confused: Er det den nedsenkingen/profilen på bakplata? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Kan hende jeg spør dumt nå, men hva er Swallowtail?:confused: Er det den nedsenkingen/profilen på bakplata? Det er korrekt... :thumb Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Idag har vi vært i Sverige og henta "Kungen" Mer om det finner dere på http://www.dav.no Her tar tidligere eier farvel med "kungen"... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hei flott bil! Men du må gjøre noe med DAV siden, ang bildene osv, er umulig å scrolle skikkelig nedover!! Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg