skaabu Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Trenger hjelp kjapt! Skal kopiere hjulbuene foran på Senatoren min, og jeg har hørt at man kan bruke de bak på motsatt side... Er det noen som kan forklare meg hvordan man går fram med dette? Tenkte å prøve det i kveld, men skulle hatt litt hjelp av litt mer erfarne først :P Har glassfibersparkel fra biltema... Hørte det skulle funke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hva mener du egentlig? Skal du lage runde hjulbuer bak? Kjøp innsveisingshjulbuer da vel. Enten for samme bil foran, hvis det stemmer det du sier, eller for en annen bil med lik form på hjulbuene. Å lage hjulbuer fra skratch tror jeg blir bare noe knot som begynner å ruste umiddelbart. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaabu Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 Hva mener du egentlig? Skal du lage runde hjulbuer bak?Kjøp innsveisingshjulbuer da vel. Enten for samme bil foran, hvis det stemmer det du sier, eller for en annen bil med lik form på hjulbuene. Å lage hjulbuer fra skratch tror jeg blir bare noe knot som begynner å ruste umiddelbart. Nevner igjen at jeg bruker glassfiber :P Tviler på at det ruster :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelbs Skrevet Juni 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 Nevner igjen at jeg bruker glassfiber :P Tviler på at det ruster :P Vel, helt rett at glassfiber ikke ruster, men det fungerer som en svamp, slik at alt av metall rundt glassfiberen ruster... En dag, "dunk", så ligger de hjulbuene dine av glassfiber i grøfta en plass. Du får svar slik du spør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg