Gå til innhold

Claus sin førstebil: BMW 318i E46 1999

Ranger emnet


Crazy-Kid

Anbefalte innlegg

Da har dagen endelig kommet etter selv pining og sparing :P Idag var jeg, broren min og faren min å kjøpte min første bil! En BMW 318i som har rullet 100 000 km på veien. Den ble kjøpt importert fra en forhandler da den hadde gått 85 000 km for 3 år siden. Kjørt av en jente hele tiden.. Eneste som var litt feil var at breket ikke tok orgentlig og en bitte liten rip på siden bak, men synes ikke :P Hu har satt i ny sterio i den!

 

1_613018087.jpg

1_1732436366.jpg

 

Enda en stund til lappen så har god tid å gnikke på den ;)

 

M3 felger, senking, angel eyes og effektanlegg kommer på ny året når jeg har fått litt mere penger hehe :P

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ærlig inrømme at jeg fikk et lån hos pappa, men han betaler ingen ting. Jeg jobber og har gjort det i flere år og jeg er personen som sparer:P Jeg bruker ikke penger på mat osv hehe.. Regner med at lånet er betalt ned iløpet av året ;) Kommer bedre bilder når jeg får bilen hjem!

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Hyggelig å høre :D:smilbmw Holder til på Ringshaug/Skallevold område eller Volden heter det egentlig men ikke så mange som vet hvor det er :P

Har planer for den, men har ikke penger til det akkurat nå så må ta litt etter litt ;) Tenkt meg M3 felger, angel eyes, fetere høytalere og basser (spillern var en av de beste når hu kjøpte den for 2 år siden så den holder tenker jeg), senking og effektanlegg ;) men som sagt må ta litt etter litt :P hehe.. Skal sende deg en pm ;)

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott den bilen din ;-) hva er det av staselige finesser på den? =P

Sommerhjul

Vinterhjul

Lettmet. felg vinter

Lettmet. felg sommer

Sentrallås

El.vinduer

Elektriske speil

Servostyring

Klimaanlegg

Radio/CD

Airbag foran

Sideairbager

ABS-bremser

Antispinn

Antiskrens

 

Kopierte fra annonsen ;)

 

ja, er det gitt... men hvem er du? :P

Detta er for leeenge siden da, men var på lan hos dem en gang og da husker jeg det var en som het 2mmy der ;) Husker du hadde jævla fet blå pc og var dreven på nettverk :P

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

 

Gratulerer med ny bil! :) utrolig fine de der. :) om du tenker på hjul, så har jeg noen 17" Ac Schnitzer type 3 racing med Pirelli Punkteringsfri gummi liggende.. :)

 

venter i spenning på hva som skjer videre med bilen.. slenger inn et bilde av min gamle E46 som jeg hadde i tønsberg :)

 

 

113_1333.jpg

12299front2.jpg

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jævelig fet! :D Da har jeg noe å gå etter, det er sånn blinkers jeg vil ha! De var jævelig råe! Hvor kjøpte du dem? og hvor mye ga du?

Kan dere linke til noen bra styling sider til e46 som jeg kan titte på? :smilbmw

Sender deg bmw angående felgene ;)

 

2mmy: Nja noe sånt noe :P Jævelig lenge siden vertfall hehe..

BMW 318i E46 *1999*

Yamaha YZ125 *2002*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var jævelig fet! :D Da har jeg noe å gå etter, det er sånn blinkers jeg vil ha! De var jævelig råe! Hvor kjøpte du dem? og hvor mye ga du?

Kan dere linke til noen bra styling sider til e46 som jeg kan titte på? :smilbmw

Sender deg bmw angående felgene ;)

 

 

http://www.schmiedmann.no eller http://www.gsbildeler.no

 

 

jeg byttet til grå blinklys foran etter en dust rygga inn i meg, synes det ble enda penere faktisk :) kan slenge ut et bilde av hjula også, så du ser de.. :)

by the way, kjenner walder selv;) så håper å få sett noe til bilen din fremover..

 

DSCN0041.jpg

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår