Crazy-Kid Skrevet September 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2006 bruk de felgene der på vintern, bare bytt gummi;) så kaster du dem til sommern:D Har jo felger med vinterdekk på da :P Synes dem nesten er tøffere hehe, men det jeg sier er at jeg ikke gidder å kjøpe nye felger før sommer kommer for får ikke brukt dem før det uansett ;) Kan bytte bare blinkerne forran ja, de er klipsa sammen, men bak må du bytte hele lykta :( Var foresten hor å bytte dem :P Tok jævla lang tid, men når jeg først fikk til den ene siden gikk den andre greit ;) Siter BMW 318i E46 *1999* Yamaha YZ125 *2002* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebadeus Skrevet September 28, 2006 Rapporter Share Skrevet September 28, 2006 Har jo felger med vinterdekk på da :P Synes dem nesten er tøffere hehe, men det jeg sier er at jeg ikke gidder å kjøpe nye felger før sommer kommer for får ikke brukt dem før det uansett ;) Kan bytte bare blinkerne forran ja, de er klipsa sammen, men bak må du bytte hele lykta :( Var foresten hor å bytte dem :P Tok jævla lang tid, men når jeg først fikk til den ene siden gikk den andre greit ;) hehe, bilen ble fin hvertfall:) ser vell deg snart på veien;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Takk! Hyggelig å høre :D:smilbmw Holder til på Ringshaug/Skallevold område eller Volden heter det egentlig men ikke så mange som vet hvor det er :PHar planer for den, men har ikke penger til det akkurat nå så må ta litt etter litt ;) Tenkt meg M3 felger, angel eyes, fetere høytalere og basser (spillern var en av de beste når hu kjøpte den for 2 år siden så den holder tenker jeg), senking og effektanlegg ;) men som sagt må ta litt etter litt :P hehe.. Skal sende deg en pm ;) Hvor på Ringshaug/Skallevold/Volden holder du til ? :) Bilen kommet på veien? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-Kid Skrevet Januar 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Mellom Volden og skallevold :) Tverrved, hvis du vet hvor det er? Bilen har kommet på veien, men får ikke lappen før til mandag hehe.. Forhåpentligvis ;) Siter BMW 318i E46 *1999* Yamaha YZ125 *2002* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 Vet hvor det er ja :p Holder til akkurat i skillet mellom Ringshaug og skallevold selv :) Fått gjort noe mer med bilen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-Kid Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Artig ;) Nei ikke no spesielt. Bare lyktene. Men sitter å vurdere om jeg skal bestille angel eyes og kn-filter. Er bare ikke helt sikker på åssen utgifter jeg må ut med nå, også skal jeg ha felger snart, så selv om jeg har penger kan jeg ikke bruke dem opp :P Har du fått gjort noe med din bil? Har du bilder? Siter BMW 318i E46 *1999* Yamaha YZ125 *2002* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Har ikke gjort stort enda,men planene er der! reiser i militæret til søndagen så det får stå på frys foreløpig.. :) Bilen blir lånt bort mens jeg er borte,tok noen bilder istad samtidig med noen andre, kan prøve å legge de ut straks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg