Myklebust Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 som dere andre lykkelige corradoeiere vet så må girspaken trykkes ned for å kommer over sperra for reversjen.. denne finnes ikke på min 89 modell.. er også litt vanskelig å finne 1 gir noe som er utrolig piinlig når man feks stopper i en rundkjøring etc ? lurer på om dette skylles at foringene/stagene er dårlige, eller er det girkassa som må skiftes?? evntuellt vill dette forsvinne ved kjøp av shortshift ? noen som har peiling ??? Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Tror ville prøvd og justere stagene før gjør noe annet i allefall, da kjøpte min hadde jeg ikke revers pga justering. nå funker den fint som faen etter har justert stagene. jeg har short shift på min og tor ikke det hjelper på noe annet en og gjøre giringen mer presis. minuset er at noen sier at det sliter på syncroniserings ringene i kassa... Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Enig med G60, hadde samme problemet etter at jeg skiftet clutch..justerte litt så ble den finfin:) Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hvis du ser under coveret ved girspaken, er det en slags "tapp" på venstresiden. det pleier å være et rundt klips som har falt av her, som gjør at girkonsoll-greia (in lack of a better term...) ikke klarer å følge med. sleng på et nytt klips, og du er i boks. søk, jeg har skrevet og lagt ut et bilde om dette før. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Enig med Selbekk her. Er et vanlig problem at revers og første blir trøbbel når dette klipset forsvinner. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet Juni 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2006 hmm ok takk for tipsene skal sjekke ut dette :P Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 hvis du ser under coveret ved girspaken, er det en slags "tapp" på venstresiden. det pleier å være et rundt klips som har falt av her, som gjør at girkonsoll-greia (in lack of a better term...) ikke klarer å følge med. sleng på et nytt klips, og du er i boks. søk, jeg har skrevet og lagt ut et bilde om dette før. Kan legge ut et bilde her alikavel jeg da, der man ser ringen/klipset.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myklebust Skrevet Juni 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 jah fant dette ut ny clips kostet 4 kr på esso så det var en billig reperasjon :D takk for hjelpa :D Siter 1990 Vw Corrado G60 2001 Mazda 626 (Solgt) 1990 Vw Corrado G60 (Solgt) 1991 Vw Corrado G60 (Solgt) Det Finnes 2 typer mennesker..De som vill og De som har Corrado Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 kassa mi var litt vondt å få i revers uten at det hørtes ut som jeg bomgirte, samt å få den i 1. gir. Jeg skifta girkasse olje, var under 1 liter på kassa når jeg tappa den, og det skal være ca 2 liter i den:oohh Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg