Gå til innhold

Revehale, hvor få kjøpt?

Ranger emnet


Gjest ReVolvolution

Anbefalte innlegg

tullprat. harry som er skikkelig gjennomført er tøft det.. elviskoteletter på kinna og rockabillyklær og revehale når du kjører amcar.. det er rett og slett tøft

Det kan jeg være enig i, men hvor ofte ser du dette? Men det blir ikke sånn om du setter en revehale på en 240 eller lignende.

(Nesten) Alt er tøft så lenge det er gjennomført

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å være harry er tøft! men hva er egentli harry? jeg hører at jeg er harry, kjører rundt i amcars og volvo, hører på country og gammal rock, er jeg harry? hehe, anyways revehale rocks!

 

enkelte som ikke tørs å sette på revehale fordi de er redde for at fjotissdama si elr vennene sine vil forlate de vett doh

 

kjør hardt, kjør stil, kjør harry bil!(altså brutal bil) :P

VW GOLF 1.8 gl 1989

(x)volvo 244dl 1979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

meeget gammel tråd, men vil bare si at jeg har 6stk brenn nye revehaler hjemme :) importerte noen til noen venner, og tok hjem noen ekstra :)

 

har orginal look, + noen ekstra store noen helt hvite og helt svarte :) send PM med bud ;)

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

 

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry er et vanskelig tema, det gikk en strøken Granada Coupe i byen her med revehale, det syns jeg er tøft fordi det er retro og kanskje litt ironisk!

 

Jeg har mer problemer med å svelge moderne "styling" med lys og karbontape. Og karbontape på en gammelbil er håpløst i mine øyne!

 

Må innrømme at jeg har skinnlue og kjørebriller til Spitfiren og det er nok håpløst Harry for de fleste...

 

Harry er vel et begrep for hva vi selv ikke liker?

Ian

1998 Range Rover 4,6HSE,

1989 Porsche 944 Turbo, 1980 Porsche 928S

1979 Volvo 245, 1965 Triumph Spitfire4 Mk2, 1964 Triumph Spitfire4 Prosjekt

1956 Land Rover 86"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 4 years later...
  • 8 years later...

Hei, mitt navn er Arild. Jeg bor i Haugesund på vestkysten av Norge. I det siste har jeg vært på let etter revehaler, men har aldri funnet noenting som jeg er fornøyd med. Det på være hale av en voksen rødrev, helst med den melketippen ytterst. En annen ting er at jeg har lest at det er noen som selger de i Sverige. Er det noen som kan hjelpe meg med web - adresser til noen slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår