vwpower Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Ja da er det vel på tide å få lagt ut noen bilder av hva jeg skal bruke litt tid på framover.. Dette er da min 86 mod 1,6 cl som har stått for forfall siden i fjor høst.. Planen er å "freshe" den litt opp utvendig i første omgang.. Tar deretter for meg interiøret, men vet med meg selv at slike ting tar tid da jeg har mye annet å gjøre i sommer, men hvem har ikke det? :D Legger ved noen bilder av hvordan bilen så ut i vår.. JOM-viskern (hjemmemekket blir vel mer riktig å kalle det) skal byttes ut med Bonrath.. De "rustfrie" panserlåsene skal seff byttes ut med nye! Kan det se slik ut?? Nei! Det er ganske mye rust rundt omkring på bilen som må taes (vises dårlig på mobilbildene). Dørlistene skal vekk, har lyst på g60bredding, men avventer foreløpig med dette og hører hva folk tror.? Har noen gti-breddere liggende uten skjørt som jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med...:wonder Har bestilt bakfanger som jeg håper snart dukker opp. Plata under bagasjeluke krever mye arbeid da den ikke ser ut! Mye takket være eu-kontrollør som borra 8- MERK 8 hull i den da han festa skiltet med sklitlys der.. Baklykter skal muligens også skiftes, får høre hva folk synes ;) Tar imot all kritikk for bil og evt. tråd, hehe ;) Bare jeg får respons så :D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GGGolf Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 FJERN lyktene=) heheh... uff og uff!!! men ellers kan det bli bra detta:) men finere me skiltet nede i fangeren!!! og seff: skaff deg doble lykter forran:D Siter Working offshore! Corrado G60- eit spennende prosjekt på gang. 1999VWgolf 1.9TDI (kånebilen) billig i drift! Audi A4 2007mod TDIQ 200hk S-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 FJERN lyktene=) heheh... uff og uff!!! men ellers kan det bli bra detta:) men finere me skiltet nede i fangeren!!! og seff: skaff deg doble lykter forran:D hehe, forventer mye pepper for de baklyktene! :D Finere med skiltet nede i fangeren ja!? Hadde det i nederste leppa før, men da bilen var på eu-kontroll tok like gjerne kontrolløren og borra en masse hull og skrudde det fast litt lenger opp..UTEN å høre med meg om det var greit først..Han skjønte vel at han kom til å få et NEI.. Glemmer ikke han karen for å si det sånn :deng Doble lykter foran nei?! Har inngått pakt med de enkle jeg :D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Slik ser bilen ut nå.. Vaska visst med litt grov børste; skjermene, dørlistene, skiltet og panserlåsene blei jo skrubba bort! Jaja.. :D Her ser dere hva periodisk kjøretøy-kontrollør gjorde uten mitt samtykke..Dette er bare "ene sida" av hvor han festa skiltplata..8 hull totalt! Devil Stakkars golfen min blei visst brukt som skudd-blink borte på verkstedet :( "Cleana" dørlistene..Huff for et arbeid! :D Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvordan er dørlistene festet, bare med lim?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 er vel lim på de tidligere modellene, og "popnagler" på de eldre? iallefall mener jeg å huske at jeg har popnagler, og det er 91 mod.. litt C&C: vekk med baklyktene selvfølgelig, IKKE fire hovedlykter, vekk med bad-look lista og på med grillist, men det er bare min mening:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Popnagler har det vel aldri vært. Min er satt sammen med klips, og det er 90 modell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 jaja tenkte altså på noe alà det som er i bakluke der jeg joachim? de som festa plata rundt viskermotoren osv.. jaja muligens bare klips da, spiller ingen rolle :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Det er nok klips ja ;) Popnagler er det definitivt ikke ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det skulle vært limt, så slipper dere å sveise, sparkle og lakke over hullene.. Var limt på Volvo'n, heldigvis :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 stå på! kan bli bra dette her!:thumb så nesten lik ut som min da jeg begynte på den :well Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 hadde vel vært mye bedre og dratt på skroten og hentet en ny bakluke.... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 poenget ditt var? merkene eu-kontrolløren lagde blir jo ikke borte selv om du henter ny bakluke.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 poenget ditt var? merkene eu-kontrolløren lagde blir jo ikke borte selv om du henter ny bakluke.. hehe, kom på det nå! gikk litt fort i svingene der ja... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juni 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Det er som Joachim sier, pre-88 ble listene limt på, mens de senere modellene fikk bredere plast-lister som er klipset på. Er skiftet dører foran til disse, så disse hullene må sveises igjen, de virker litt store til å sparkle, el.? Har fått pussa ned og sparkla litt under luka nå, er snart ferdig, kan ta et bilde å legge ved senere.. Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg