Bjelli Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Heisann, har nettop skiftet abs sensor på bilen ettersom den ene var defekt, men det som skjer nå etter at jeg har montert er at absen slår inn rett etter oppstart men fungerer ikke under brems. Har corrado diagnose plugg noen plass? jeg regnet med jeg måtte nullstille diagnosen, men finner ikke ut hvor den er. Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 du kan kople til en VAG-com i en plug som sitter under gir-manshetten.. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Takk :D :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 no problem! det er derfor vi har et slikt forum ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hva er VAG-com? Har slike plugger under mansjeetten på min Golf 2 og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 volkswagens diagnosesystem. du kobler til en datamaskin i pluggene, og får opp feilkoder som hjernen har registrert siden sist den ble nullstilt. jeg vet ikke om golf 2 har slike jeg. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 min erfaring med VAG-com på corradoen er at det funker dårlig... Eller så var det bare mekanikeren som ikkje hadde peiling. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 om det er som jeg har på min G2.. dvs. 2 kontakter under girmansjett.. så er det til blinker.. dvs. man blinker ut feilkoder om man ikke har rette utstyret og sette på :) aldri funka hos meg forresten.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 om det er som jeg har på min G2.. dvs. 2 kontakter under girmansjett.. så er det til blinker.. dvs. man blinker ut feilkoder om man ikke har rette utstyret og sette på :) aldri funka hos meg forresten.. blinker ut?.. hva mener du med det? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg