Azzido Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Jeg lurer på om det er noen firmaer her til lands som leier ut grombiler som ferrari, porche, lamborghini, feite bmw'r, mercedeser osv? er snakk om for en helg... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Holder ikke Integraen?:D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Holder ikke Integraen?:D for min del så holder det nok mere en nok... men er en kollega med litt for mye penger som lurer... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 du har vel ikke lappen heller du nå da.. hehe.. du få låne han din!:) hehe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hørte noe rykter om at hertz skulle ta noen verstingmustanger igjen, men vet ikke hvor og når. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hertz i narvik har vel noen supraer etter hva jeg har hørt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rennfahrer Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 etter hva jeg klarte å lese på sidene dems så hadde de kun minibuss. varebil og vanlig personbil. men til topic: i England kan du kjøre på bane med instruktør. da får man prøve ferrari, porsche+++. det koster litt, Siter jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 for min del så holder det nok mere en nok... men er en kollega med litt for mye penger som lurer... Har litt for mye penger, har han vel råd til å kjøpe seg noe? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Tror det er dårlig med det Azzido. Men du kan jo t akontakt med en som EIER en slik grombil ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Sjekk med Autostrada på skøyen eller i skien. Hadde en jobb for de når de lå på nesbru for noen år siden. Da hadde de flere spesielle biler som de leide ut. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 http://www.veteranutleie.no/ De har jo noen greie biler ;) Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ezo Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Hvis han har nok penger, kan han jo sette seg på flyet til england eller tyskland, og kjøre noen ferrari, porscher, Aston, osv der nede? er vell 1-2dagers tur det og. Siter [ ]'02 Impreza WRX [x]'83 Starlet KP61 [x]'98 Impreza GT [x]'91 Nissan 300ZX Twin Turbo US-spec Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 http://www.rajamakiracing.com/swe/index.html er i sverige, men er det opplevelsen han vil ha og ikke bare flashe penger er det lite som slår dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg