BIG1 Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Det ble gjort litt i dag og gitt: Alt gikk bra hos biltilsynet, senkesett og felger ble godkjent. Men nummeret på bakfjærene stemte ikke overens med numret i TÜV papirene. Jeg ringte Jamex og fikk bekreftet at jeg hadde gammelt serienummer på fjærene og at alt var i sin skjønneste orden :) *phew* Den nye ruta, litt tonet Stæsj Bakruta demontert: Ny rute til venstre, gammel til høyre: Endelig var det på plass etter 5 timer :S off Subwoofer ble kjøpt inn, Rockford Fosgate 10" P310D2 (2x2 ohm) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2006 Har begynt med subwooferkassen nå.. Litt stæsj kjøpt inn: Materiale så det holder til kasse og litt interiør i bagasjerom. Da var frontplata ferdig, må få prøvemontert denne før jeg fortsetter med resten. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Oktober 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 ser nra ut det ehr hvilke vei skal du ha bassen har hørt at det er best og ha elementet mot åpningen av det hullet mellom baksetet.skal vist bli bedre lyd enn og ha elementet mot bagasje åpningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2006 Jeg skal selvsagt ha subben og bassporten mot skiposehullet i baksetene:) Vil få lyden inn der folka sitter;) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 Fikk prøvemontert sub'n i dag, passer så fint atte:) Så det blir kapping av plater neste. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Da er det kjøpt inn 6.5"*15"vinterfelger, det vil bli brukt piggfrie vinterdekk. Kjøpte felger av type T-227 Og hjulbolten til låseboltene har forsvunnet på en mystisk måte, meen, stakk til en BMW forhandler og kjøpte inn ny. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Hvorfor så smått? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2006 Fordi vinterdekka jeg har er 15" :p, plana var 16"-17" vinterfelger, men det blir så kostbart når jeg må kjøpe nye piggfrie dekk, og så tåler 15" litt mer støt;) bilen blir ikke så mye brukt i vinter allikevel, vinterbilen får ta seg av det meste. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Oktober 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 skal si det er blitt ordnings på BMW'en nå ja! :thumb Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2006 Takktakk;) Jaja, i dag måtte jeg legge om dekk. Kjørte fra Trondheim til Surnadal i går, og etter å ha kjørt halvveis (6 mil) så måtte jeg snu tilbake til Trondheim :( grunnen var at det var jævlig glatt med sommerdekk. Så i dag kjørte jeg sakte men sikkert på biltema og kjøpte en jallajekk for 98,- , enda en ny låseboltadapter (den forrige ble feil) og litt annet verktøy for å få av mutrene. Får håpe at vinterfelgene kommer snart så bilen ser litt bedre ut :) Og så ser det ut som om det 5 meter trekket jeg kjøpte hadde litt feil farge i forhold til resten av bagasjeromet, dårlige tider nå:( Og frontleppa fikk seg litt bank i dag av snøveiene, midt i veien så er det jo som oftest isklumper og masse snø. Det likte ikke Riegerleppa helt :( så blir vel en ny til våren :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 fint med snøskrape på bilen =P er det ikke bare å ta den av for vinteren da? så slipper du styret med å ikke ødelegge den om viteren, og slipper å kjøpe ny til våren?? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Oktober 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2006 fint med snøskrape på bilen =P er det ikke bare å ta den av for vinteren da? så slipper du styret med å ikke ødelegge den om viteren, og slipper å kjøpe ny til våren?? Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Næh.. frontlepper er forbruksvare, hihi :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2006 Litt glad med sommerdekk for tiden, så kjørte til biltema og kjøpte jekk og litt diverse siden alt verktøy ligger hjemme i Surnadal :( etter en mislykket hjemtur på søndag der jeg måtte snu etter å ha kjørt halve (6mil), det kom litt mer snø enn jeg trodde:) Vinterfelgene som er bestilt.. 15" med piggfrie dekk Off bilen ble lav med 15", skrappet ned på det lille der :s Om dagene er jeg i full gang med stereoanlegg, fikk lagt signalkabel i dag + noe fiksing. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Mens andre er ute og drikker og finner seg kvinnfolk sitter jeg hjemme å mekker subkasse i senga mi :) Opplining av plater Trelim og skruving Sikaflex Frontplaten blir fikset i morgen. Og muligens blir kassen trekt. Borrmaskinen venter på en ny dag :) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg