Gå til innhold

Bilen min, BMW E36 1995 Cabriolet

Ranger emnet


BIG1

Anbefalte innlegg

Det stemmer nok ikke, men bruker å være på LiDL der, da står den i under tak rett ved LiDL :) er vel den garasjen du mener?

om ikke noen har stjålet bilen min da

 

Nei tenkte på den garasjen under tiller torget. Var nok en annen sort styla e36 cab da :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja da ble det bestilt nye bremseklosser frem og bak (og nye slitasjevarslere), Greenstuff som er kjent for å støve lite, vil jo ikke at de nye felgene skal bli støvet ned:)

 

greenstuff.jpg

 

Og det ble innkjøp av en subwoofer til, bruker den samme kassen (2 i lukket kasse krever like stor som 1 i bassrefleks), så det er bare å kappe ut et hull i front.

Subwoofer.jpg

 

Hvilke felger det blir er fortsatt ukjent, finner jo ingen som er tøffe i 18" :(

 

 

Og her er bilen per dags dato med vinterfelger.

BMW-8-januar-07.jpg

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har :) Blank kjerre er et sjeldent syn på vinteren. Er bildet tatt på lade eller?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil, den hadde fortjent å vært sekser, hehe. Men kjenner igjen mye her fra min forrige E36 coupe. Slikt som lykter osv. Men er ikke enig i alle valgene du har tatt, liker bl.a lister osv ulakkert, får frem linjene tydeligere da.

Men som et par andree her kommenterer, lakker nettingen sort, blir mye penere! Og ikke sett på kromfelger, værsåsnill! Hva med et fetere ratt og kanskje xenon?:smilbmw:

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Fikk inn en ny sub i helgen:)

 

Saget hull til den nye subben :) Var litt uheldig med at jeg saget ut et for stort hull først.. så jeg måtte fikse ei helt ny frontplate. :(

IMG_0330.jpg

 

Kobling av spolene så forsterkeren "ser" 2ohms belastning.

IMG_0331.jpg

 

Skruving og herjing på stua midt på natta :)

IMG_0332.jpg

 

Da såg det klart ut og det er tid for montering :)

IMG_0335.jpg

 

Ble jo ganske bra.. monterte 1kg brannslokningsapparat :)

IMG_0336.jpg

 

IMG_0338.jpg

 

Det var GLATT når jeg skulle kjøre hjem til kjære Trheim gitt... måtte grave ned 2 spor til asfalten for å så fylle de med kalk, da kom jeg meg lett opp bakken :p

glatt.jpg

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår