Gå til innhold

Bilen min, BMW E36 1995 Cabriolet

Ranger emnet


BIG1

Anbefalte innlegg

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Diverse har skjedd.

Har montert M3 speil, montert sideskjørt, montert øyelokk og montert de nye blinklysglasse. Og jeg har levert M-lister til lakkering. Samt har jeg kjøpt en bakpotte (DTM) med 2x utblås. Bakskjørtet blir montert etter jeg har fått montert den nye potta, der trengs det litt modifikasjoner... som vanligt..

 

m3_speil.jpg

 

m3_speil_ledninger.jpg

 

m-lister.jpg

 

m-lister2.jpg

 

nytt_blinklys.jpg

 

styling_hentet.jpg

 

styling_hentet2.jpg

 

styling_hentet3.jpg

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse har skjedd.

Har montert M3 speil, montert sideskjørt, montert øyelokk og montert de nye blinklysglasse. Og jeg har levert M-lister til lakkering. Samt har jeg kjøpt en bakpotte (DTM) med 2x utblås. Bakskjørtet blir montert etter jeg har fått montert den nye potta, der trengs det litt modifikasjoner... som vanligt..

 

 

Ikke dtm. Vær så snill.. lakkert eller fjernet listen i forntfangeren også? burde fjernet alle listene om du gjorde det på bakfangeren mener nå jeg.. rieger fanger bak er ikke jeg helt fæn av men ditt valg.. øyelokk har alle..

 

men ellers pen bil.. men den lille lista under m3 fangren ville jeg behold org slik som jeg gjorde.. penere det..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dtm. Vær så snill.. lakkert eller fjernet listen i forntfangeren også? burde fjernet alle listene om du gjorde det på bakfangeren mener nå jeg.. rieger fanger bak er ikke jeg helt fæn av men ditt valg.. øyelokk har alle..

 

men ellers pen bil.. men den lille lista under m3 fangren ville jeg behold org slik som jeg gjorde.. penere det..

 

 

Listen i frontfangeren er som den er enda. Men M3 frontlisten er lakkert, og M-listene er på lakkering.

 

Jeg har ikke fjernet noen lister på bakfanger, det er ingen der.

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen i frontfangeren er som den er enda. Men M3 frontlisten er lakkert, og M-listene er på lakkering.

 

Jeg har ikke fjernet noen lister på bakfanger, det er ingen der.

 

 

hmm.. burde ikke lakkere m listene på siden da.. er m3 listen lakkert i bilens farge ihvertfall da?

 

 

Borte er lista bak der uansett om du eller andre har fjernet den..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår