Gå til innhold

Bilen min, BMW E36 1995 Cabriolet

Ranger emnet


BIG1

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

hei.

vet du ca pris på Scorpion DTM effektanlegg,å hvor jeg kan bestille,kjøpe det?

får man det ferdig til utblås begge sider bak?

knakk akkurat effektanlegget på min,trenger sårt å få fikset det,å skal ha dobbel DTM på hver side bak siden bak fanger er tilpasset til utblås begge sider.

 

kjetil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

vet du ca pris på Scorpion DTM effektanlegg,å hvor jeg kan bestille,kjøpe det?

får man det ferdig til utblås begge sider bak?

knakk akkurat effektanlegget på min,trenger sårt å få fikset det,å skal ha dobbel DTM på hver side bak siden bak fanger er tilpasset til utblås begge sider.

 

kjetil

 

 

Hei :)

Jeg kjøpte det fra http://www.koed.dk for ikke mange kronene, veldig billig her!

Hmm, usikker på om du får Scorpion DTM med dobbel... du får sjekke ut http://www.koed.dk vet at de har noen dobbelutblåsninger hvertfall.

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki.

sjekket litt der men lite info ang det.

hadde dobblet før,men knakk her om dagen. å bak fanger er tilpasset osv til dobbel på hver side så synd å måtte ha kun på en side,når det er hull til potter på høyre side også :P hehe..

ute etter rustfritt.

noen som vet om noen bra linker el butikker som kan fikse sånt?

å radiatoren begynte lekke litt her om dagen. dyrt for ny?

litt div som må gjøres før sommeren slår inn vettu.

sommerbil så må være strøken når cabèn skal ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, du kan jo få sveiset det som ble knekt?

 

Holder på med diverse selv om dagen, blir nye felger (i posten nå), nytt stereoanlegg under bygging, skifte gitter i bakfanger, fikset ny dørlås (og kodet den). Skal skifte alle foringene bak til powerflex.

 

Men har enda ikke funnet ut hvorfor den fjernstyrte sentrallåsen ikke funker.. sentrallåsen funker jo når jeg bruker nøkkel.

 

Alt skal være klart til den første klare soldagen for cab slår inn :)

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår