BIG1 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Fin liste ja.. ting jeg egentlig ikke trenger men kjekt å ha :p Nettingen gjør seg så fint så:) ser bedre ut enn på bildene, på bildene ser det jo ut som om det ikke er noe masker.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet August 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2006 Fikk fikset litt ting og tang en dag her.. Pusset og lakkerte skaden på leppen Reparasjon av bakfanger (jævla veiarbeid i Trheim) Kappet vekk en del plastikk for å komme til skaden På tide å stifte bekjentskap med glassfiberduk, mr. polyester og ms. herder :) 4 lag med glassfiberduk bør gjøre jobben sin Såååå fint det ble:) Ene armen til vindusheismotoren hadde ramlet ut, men den kom fort på plass: Ah, dette skjer bare en gang!! =) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Jippi, pakken fra danmark kom i dag!!=) en helpalle faktisk, hihi Danske aviser, så spennende:) Det første jeg begynte med var montering av girkule med lys med ledningsnett. En liten sammenligning av gammel og ny http://home.no.net/~mikaelft/bmw/prosjekt_bmw/M-girkule1.jpg[/img] Bilde tatt i dagslys: De nye sideblinklysglassa, crystal clear. Skal få lakkert de før de blir montert, samme med spylerdysene og dørhåndtakene. Interiøret må få seg en shine-up :) med ferskenduft.. mmm.. lukter ny bil nå. Interiøret ble mørkere og ser helt nytt ut. BMW-lykta fikk sin plassering i ladestasjon. Impregneringsmiddelet for kalesjen ble desverre ikke brukt i dag, regnet litt :( Chrystal clear baklykter mine, og Hella angeleyes som en kompis skulle ha. Skinnsetene fikk litt pleie Sjekk forskjellen der det ikke ble innsmurt :) Stag.stag i motorrommet ble montert, bilen ble merkbart stivere!! :D Montering av nye plugger (4stifter) og pluggledninger Skiftet ut det eksisterende effektanlegget (til salgs nå) til et nytt Scorpion DTM 100% rustfritt (livstidsgaranti). 97 grillen Diverse, klips, dørhåndtak, spylerdyser, frontlist, lakkstift og klarlakk, maskerte sideblinklys etc ++ M72 og AG3 Mer fiksing og triksing av bil i morgen! Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet September 20, 2006 Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 WOW! Du står på, ser jeg ;) Synes du har gjort akkurat de rette tingene med bilen din, selv om noen nok kan mene at det grenser litt mot "kebab".. E36 skal se litt hårete ut, etter min mening ;) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet September 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2006 Takktakk:) Hårete? hehe.. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 fet bil tror nesten ejg må ha meg en cab neste gang.må få deg noen fetere hjul da hehe.sinnsykt fin den bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Takktakk:) Fetere hjul blir det neste sommer Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 Huff, for en pakkisføner du har fått deg michael.... Den 740'n din var jo bare 1000 ganger råere, enn denna pakkismaskina her! Du skulle fått en pall med brun skokrem, samt digert gullkjede og jallabling til å ha i øret av meg i gave :D Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet September 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 hehe :p Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Stoppet av biltilsynet Litt pussing og fiksing i hjulbrønn Demontering på gang: Den nye potta og baklyktene Tetting av ene blinklysglasset Reparasjon av frontleppa (3'e gang) Så god som ny:) Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slipstream Skrevet Oktober 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 skal si du svir av penger på kjærra! :thumb Siter BMW CCN Member #7856 (-)93 BMW 325i Coupé Mtechnic (x)90 Mercedes 230E (x)98 Honda NX125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2006 Hehe, tja... er jo derfor jeg jobber :) billigt fra koed :p Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Delene som er på lakkering var ikke ferdige i dag heller, så da stakk jeg til butikken og kjøpte front og bakhøytalere Ene siden demontert.. og det nye montert.. Reparerte dørsidene samtidig som jeg var i gang.. skiftet ut de gamle klipsa Skiftet ut de gamle til de nye med gummibelegg som forhindrer knirking. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Ny mørktonet bakrute er bestilt. Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ja da var delene ferdige:) Lakkerte dørhåndtak Lakkerte spylerdyser: Lakkerte chrystal clear sideblinkers: Lakkerte lister på frontfanger og en -97 grill. Klar for tur til Sverige i morgen! Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg