Gå til innhold

F'n'F "3" Tokyo drift

Ranger emnet


Fres

Anbefalte innlegg

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er jeg nettopp kommet hjem fra kinosalen, og denne filmen levérer virkelig...

 

...hjernedød action i store mengder!

...random rave-party /m DJ og sklier helt plutselig!

...ekle klisjéer av den innbitte, kvalme-indusérende sorten!

...bøttevis med klistremerker og ris (BUUUU for at vi ikke fikk se 72-Skylinen og 86-Corollaen de snakket om)!

...progresjon og plott totalt blottet for logikk, fornuft og sammenheng!

 

Folkene bak F&F har virkelig klart dét de satte ut for å gjøre; å få 80 kroner fra meg. Det var i det minste fra hva jeg kunne se ikke nødvendigvis mye "Motec exhaust", "doubleclutching like you should", "danger to manifoild" eller "blow the welds on your intake"; dét skal de ha brøkdelen av en (1) credit for.

 

Terningkast: NULL!

 

dice.jpg

 

EDIT:

RB26'en i Mustangen kjenner vi igjen på de "humpene" i bakkant av toppdekselet.

 

 

Spørsmål.. Hvilke forventninger hadde du til denne filmen i og med at de to tidligere filmene har vært nokså like? Drifting in Tokyo, kan du vente noe annet enn klistremerker og ris utifra det navnet?

 

Tror du kan takke deg selv for at du sløste bort de 80 kronene

92' BMW 320i Coupé E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rb25-skyline, Silvia s15 SR20DET ;) Morsomt swap i forhold til filmens story. Men hvis det skulle bli en trend, shame on those people. Mustang er skal ha v'motorer.. Basta, synes tilogmed den nye mustangen med v6 blir femi

 

For dere som syntes filmen var uff sukk ånei argh *grine* Jeg skjønner egentlig ikke hva dere synes er gøy? Er det slik at det eneste dere klarer å more dere med er å rakke ned på ting? Hvorfor ikke bare la seg rive med og underholde?

Popp dere litt popkorn, ta en kald kola, ro ned den "jeg har over 150iq" tankegangen deres og se den engang til :)

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angrer på at jeg ikke brukte de 80,- på pils istedenfor så jeg kunne sitte å prate bil sammen med kompiser i 1.5 time. Mer morro det!!

Synd de ikke klarer å lage en bilfilm som ikke er så jævlig overdreven og med så sinsykt mye klisjeer.. Men folk er forskjellige....

-77 242 Turbo

-66 Ford 17m Super

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet ned en sånn dårlig "filme-med-videokamera-i-kinosalen"-vesjon, og fant fort ut av at det var første og siste gang jeg ser den filmen... Eneste jeg likte med filmen var at det ble brukt S15. Ellers er alt annet bare piss...

Hva slags ganstere kjører rundt i Z350?

"The white man to rule 'em all" :shake

Og selvfølgelig Vin Diesel på slutten...

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GnarKill, for det første så heter bilen 350z (måtte bare). og for det andre så kan du ikke sitte å diskutere filmen med folk som har sett den på et gigantisk lerret og stereo til mangfoldige tusener, og sammenligne med øreproppene dine og 17 tommeren din... En film er ikke akkurat det du ser og hører, det er mer den totale filmopplevelsen man sitter igjen med etter filmen.

 

Dette er min mening ivertfall, om noen mener en film i 640 oppløsning filmet av en halvkriminell fjortis på faren sitt videokamera og lyden fra et videokamera orker jeg ikke kommentere engang. Men ivertfall, om noen mener det er samme opplevelse som å se filmen på en kino i norge så må dere være gal... eller ivertfall ekstremt gnien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GnarKill, for det første så heter bilen 350z (måtte bare). og for det andre så kan du ikke sitte å diskutere filmen med folk som har sett den på et gigantisk lerret og stereo til mangfoldige tusener, og sammenligne med øreproppene dine og 17 tommeren din... En film er ikke akkurat det du ser og hører, det er mer den totale filmopplevelsen man sitter igjen med etter filmen.

 

Dette er min mening ivertfall, om noen mener en film i 640 oppløsning filmet av en halvkriminell fjortis på faren sitt videokamera og lyden fra et videokamera orker jeg ikke kommentere engang. Men ivertfall, om noen mener det er samme opplevelse som å se filmen på en kino i norge så må dere være gal... eller ivertfall ekstremt gnien...

Om man ser filmeni screener format eller en kinosal er replikkene og handlingen fortsatt den samme.... Men det er vel ikke det dere legger merke til når det er nok av damer og biler å se på? :shake

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke biler som Supra, 3000GT Vr4 osv. med i filmen?

Så lenge de ikke hadde hoved bil rollen i filmen så blir jeg fornøyd..For da slipper det å bli alt for høye priser på de nå framover..

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår