Gå til innhold

F'n'F "3" Tokyo drift

Ranger emnet


Fres

Anbefalte innlegg

Var ikke biler som Supra, 3000GT Vr4 osv. med i filmen?

Så lenge de ikke hadde hoved bil rollen i filmen så blir jeg fornøyd..For da slipper det å bli alt for høye priser på de nå framover..

Nissan 350z var jo gangster bilen i filmen. Ellers var det mer variert. Tror ikke jeg så noen Supra eller 300GT. Ikke AE86 heller, for den saks skyld. Det er jo på grensen til talentløst... Ellers var det jo mange forskjellige biler i sving der de driftet avslappet gjennom The Tounge (?) på natta.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nissan 350z var jo gangster bilen i filmen. Ellers var det mer variert. Tror ikke jeg så noen Supra eller 300GT. Ikke AE86 heller, for den saks skyld. Det er jo på grensen til talentløst... Ellers var det jo mange forskjellige biler i sving der de driftet avslappet gjennom The Tounge (?) på natta.

 

Det er jo ganske tydelig at bilvalgene i filmen gjenspeiler hvilke biler man forsøker å selge på det amerikanske markedet - med unntak av FD3S (RX7)er jo Lancer EVO og 350Z biler som er i salg i USA per idag. Var jo forøvrig med noen S13s, blant annet en av de amerikanske Rotora-bilene.

 

Den scenen med Touge midt på natta synes jeg var den desidert beste i hele filmen - vakker bakgrunnsmusikk og en håndfull versting-driftingbiler opp trange fjellveier mens hovedpersonene sitter og småprater inni bilen. :D Fikk bra Initial D-følelse av den scenen.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske tydelig at bilvalgene i filmen gjenspeiler hvilke biler man forsøker å selge på det amerikanske markedet - med unntak av FD3S (RX7)er jo Lancer EVO og 350Z biler som er i salg i USA per idag. Var jo forøvrig med noen S13s, blant annet en av de amerikanske Rotora-bilene.

 

Den scenen med Touge midt på natta synes jeg var den desidert beste i hele filmen - vakker bakgrunnsmusikk og en håndfull versting-driftingbiler opp trange fjellveier mens hovedpersonene sitter og småprater inni bilen. :D Fikk bra Initial D-følelse av den scenen.

Scenen var bra, men musikken og stemningen ødela hele greia... Hvor rolig er det egentlig i virkeligheten å drifte i nedoverbakke i et tog på 10-15 biler? Sitter inne i bilen og koseprater og tar det så med ro når man legger bilen breit uten brå bevegelser. Akkurat som om alt skulle gå på skinner...

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scenen var bra, men musikken og stemningen ødela hele greia... Hvor rolig er det egentlig i virkeligheten å drifte i nedoverbakke i et tog på 10-15 biler? Sitter inne i bilen og koseprater og tar det så med ro når man legger bilen breit uten brå bevegelser. Akkurat som om alt skulle gå på skinner...

 

Hehe, det er tydelig at vi er forskjellige, for det var akkurat det med musikken og stemningen jeg mener fungerte helt konge! Det blir litt sånn tegneseriefølelse av det, og det synes jeg er kult. I alle de andre driftingscenene i filmen er det jo hard bakgrunnsmusikk, så denne scenen ble vel en slags kontrast til nettopp dét. Minner litt om Tarantino-screenplay, for å dra sammenligningen litt langt.

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er tydelig at vi er forskjellige, for det var akkurat det med musikken og stemningen jeg mener fungerte helt konge! Det blir litt sånn tegneseriefølelse av det, og det synes jeg er kult. I alle de andre driftingscenene i filmen er det jo hard bakgrunnsmusikk, så denne scenen ble vel en slags kontrast til nettopp dét. Minner litt om Tarantino-screenplay, for å dra sammenligningen litt langt.

Effekten av det hele passet egentlig bra sammen. Men når man tenker selv på hvordan de sitter og koseprater i forhold til hvordan det hadde vært på ordentlig, blir det noe feil... Veldig feil :P

Tenk deg selv i en slik situasjon der du har fire driftere foran deg, og tre bak. Og det er ikke mer enn en meter mellomrom mellom bilene :P

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effekten av det hele passet egentlig bra sammen. Men når man tenker selv på hvordan de sitter og koseprater i forhold til hvordan det hadde vært på ordentlig, blir det noe feil... Veldig feil :P

Tenk deg selv i en slik situasjon der du har fire driftere foran deg, og tre bak. Og det er ikke mer enn en meter mellomrom mellom bilene :P

 

Og hvis man "liksom" ikke har gjort noe annet en å drifte hele livet som karakterene i filmen har. Trur du det hadde vært noe stor problem?

Jeg trur at sånne som deg ikke kan nyte en film fordi du henger deg altformye opp i detaljer som egentlig bare skal oversees. Ta for gudskyld å se den igjen og slå hjernen din på 50% :) det funker garantert

Signatur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis man "liksom" ikke har gjort noe annet en å drifte hele livet som karakterene i filmen har. Trur du det hadde vært noe stor problem?

Jeg trur at sånne som deg ikke kan nyte en film fordi du henger deg altformye opp i detaljer som egentlig bare skal oversees. Ta for gudskyld å se den igjen og slå hjernen din på 50% :) det funker garantert

Eller se en film med litt mer kvalitet? Og om man har vært drifter hele livet er det temmelig rart om man taper mot en fyr fra texas som legger en japsemotor i en amerikaner, som har trent litt drifting i noen uker? om jeg slår hjernen ned på 10% kan det kanskje gå...

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten lagd en drifte versjon av flåklypa og..Se han ludvig?(pingvinen) komme driftendes ned dem trange veiene ned fra fjellet på 3 hjuls sykkelen...over den brua osv og :D .

Nei, jeg skal se den filmen til fredag...så får jeg se om den er bra..

Hadde jeg hatt ressursene så skulle jeg lagd en ordentlig bil film..Manuset ligger klart =). Ikke noe sånn amerikansk dritt..dem skal over drive med allt, og det er kun nye biler som gjelder..tafatte amerikanske folk altså.

Bedre å se en 3000Gt VR4 i full 4 hjuls sladd eller en god gammel ae86, som er drifte bil nr 1. Enn en tung og sliten 350z som må slurres for å få ræva ut i svingene.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ingen ting er så tragisk som japanske såkalte "superbiler" med 280 hk originalt... haha... Dessuten ser de ikke no pene ut heller. Bare å sammenligne Mustang Saleen og Ford GT med Skyline og 3000GT. Den som sier at de sistnevnte er penere enn de førstnevnte bør ta seg en tur til psykolog... Det råeste er gamle amerikanere. Må også sies at V8ere er en klasse over nuddelkokerne... bare HØR. Har man kanskje ikke lagt merke til at i fnf filmene så blir alltid amerikanerne framstilt som de skikkelige verstingene (800 hestern i enern og Cudaen i 2ern). Det er vel fordi de japanske plastregisørrene har innsett sannheten. Men om de egner seg til drifting kan diskuteres. Filmer med nuddelkokere med glinsende felger og masse klistremerker blir liksom ikke 100%, er så jalla bare. Synes det er vledig bra at fnf filmene også har amerikanere, og ikke bare tull. Det forundrer meg litt egentlig pga. det er jo plastfanatikere som har lagd filmene...

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ingen ting er så tragisk som japanske såkalte "superbiler" med 280 hk originalt... haha... Dessuten ser de ikke no pene ut heller. Bare å sammenligne Mustang Saleen og Ford GT med Skyline og 3000GT. Den som sier at de sistnevnte er penere enn de førstnevnte bør ta seg en tur til psykolog... Det råeste er gamle amerikanere. Må også sies at V8ere er en klasse over nuddelkokerne... bare HØR. Har man kanskje ikke lagt merke til at i fnf filmene så blir alltid amerikanerne framstilt som de skikkelige verstingene (800 hestern i enern og Cudaen i 2ern). Det er vel fordi de japanske plastregisørrene har innsett sannheten. Men om de egner seg til drifting kan diskuteres. Filmer med nuddelkokere med glinsende felger og masse klistremerker blir liksom ikke 100%' date=' er så jalla bare. Synes det er vledig bra at fnf filmene også har amerikanere, og ikke bare tull. Det forundrer meg litt egentlig pga. det er jo plastfanatikere som har lagd filmene...[/quote']

var faktisk 900hk i dodge'n. men skyline og 3000gt er ikke stygge biler. men blir forskjellig til amerikanerne..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår