vw-vegard Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Spotta i Lillestrøm-området kjørende rundt på prøveskilter i ettermiddag. Lå bak den ved Saab-Huset i Lillestrøm (for de lokalkjente) og fikk tatt noen bilder med mobilen, men Samsung's program for mobiler + data er fucka å bruke spørru meg.. Vil iallefall ikke uploade.. Det var en feit kjerre med en 4.2 liter som bråka skikkelig :D bare for ordens skyld et bilde av den, dog bare en wallpaper.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Heftig! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Vi lå bak en sånn hjem fra Risør i dag. Bråka greit når han tråkka på.. Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Har sett endel av de rundt her jeg bor allerede.. ALLE blir XK-regget! hehe.. Rart det der! Skikkelig kul, MYE tøffere enn den gamle.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hehe. Denne var faktisk BR-regget. :) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Oppdaget en på BR-skilter utenfor Larvik igår selv. Flott bil! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 hehe sjokk BR skilter :D Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 så en her forrige uke, parkert i sandvika sentrum, pluss en annen like ved kadettangen i går! det er deilige biler:D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Så også en slik en som kom mot meg på motorveien i bomringen på Alnabru i Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Mornings TAS. Ser du på jagger også? Kuul avatar du har :) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Heihei. Ja, jeg ser på jagger også. Fine biler det også ;) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avantgarde Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Heihei. Ja, jeg ser på jagger også. Fine biler det også ;) :) Bilen din er jo flott også. (jeg tenker IKKE på den blå!) Du har jo fått meg til å like E60 ;) Siter Bil er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 He-he. Nei, Fiestan er ikke mye å hoppe i taket av. Jeg kommer vel til å ta av skiltene og bruke den som en crossbil, helt til den må på skortern. Så bra at du har begynt å like E60 ;) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Vi lå bak en sånn hjem fra Risør i dag. Bråka greit når han tråkka på.. Stemmer det at det bildet er tatt på E18 mellom avkjøringene til Larvik? Isåfall regner jeg med at det var samme bil jeg også så for noen dager siden. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tee-Zee Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Stemmer ganske bra det, ja. Kanskje du så den når den var på vei til hytta, så var den på vei hjem igjen på søndagen. ;) Siter fotoklubben - member #4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg