madsbp Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hei Kjøpte nettopp bil, og da fulgte det med en Weconic VX-2200 forsterker. Er dette noe billig-greier eller noe som faktisk funker? Noen som vet noe om Weconic i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 sikkert ikke det du vil høre,men det merke der hørtes ukjent ut for meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Tror faktisk Bema i Grimstad solgte dette før, hvordan kvaliteten er skal jeg ikke uttale meg om, men funker sikkert helt greit. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsbp Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Var redd for at merket var litt ukjent :( Prøvde et søk på google, men kom bare fram til masse tyske sider :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Får vel bare lytte på den da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsbp Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du kan ikke ødelegge f.eks en sub hvis forsterkern ikke er kraftig nok? :P Sånn i tilfelle :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du kan ikke ødelegge f.eks en sub hvis forsterkern ikke er kraftig nok? :PSånn i tilfelle :P Klart du kan det. Mener det er verre med for svak enn for kraftig Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Du kan ikke ødelegge f.eks en sub hvis forsterkern ikke er kraftig nok? :PSånn i tilfelle :P Jo det kan man... men ikke vær redd for det... er om man tyner en forsterker til den klipper gjerne. Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsbp Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hmm, den weconicen er 2x100 rms, vet ikke mer enn det, annet enn at det står "2xP.W.M.Mosfet" på den, verdt det å ta sjangsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Det er ikke farlig! Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Tenkte feil. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsbp Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Okei, da prøver jeg bare da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 :hvaskjera når forsterkeren tynes til max ( og gjerne litt lengere ) så får man det fenomenet som kalles klipping.. dvs at toppen av sinuskurven klippes av og resultatet er gjerne likestrøm ut på utgangene.. og likestrøm er bad for elementer.. derfor er det farligere for elementene å ha en svak forsterker på dem en en kraftig en.. en tidligere bekjent av meg fikk låne en Rockford Fosgate 501X av meg ( 4 kanaler ) og han prøvde å drive 2x 12" hx2 punch på den .. resultatet var/er defekt forsterker... dårlig forsøk på å tegne på laptop i paint... Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madsbp Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Men vil dette skje bare man skrur på anlegget eller hvis man kjører volumet opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 du får klipping når du skrur opp volumet ja hvis forsterkeren ikke klarer å levere varene.. :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg