Gå til innhold

WARNING! Stor kontroll i Trondheim

Ranger emnet


DynaCore

Anbefalte innlegg

fikk mine for noen dager siden...reagerte litt på at han skreiv "mange biler ble avskiltet grunnet årsavgift..."

Forsikringen må jo og vær i orden for å få de oblatene, hvis det er de det er snakk om.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal legge kvittering for betalt oblat i bilen etter dette.

Det er bortkasta, for oblat og årsavgift har ingen direkte sammenheng. Oblatene er ikke noe kvittering på betalt årsavgift, det er et bevis på at alt er i orden med bilen din (forsikring, EU, årsavgift, mangellapp, omregistrering, osv), på et gitt tidspunkt (varierer, første var 8. mai ellerno, så sjekkes det et par ganger til frem til august).

 

Fristen for å sette på oblater er 15. august, så om du har røde oblater er du helt trygg, sett at du ikke har noe begjæring eller lignende utestående.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke betalt årsavgifta før 01.06 :P Så skal bilen godkjennes denne måneden..iik :D

Hehe, da er det kanskje ikke så dumt, nei.. :)

 

Trodde du hadde betalt innen fristen.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag på min ferd langs veien så jeg noe rart: En uniformert Nissan Primera lå ca. 1 meter bak bilen foran, en hvit Toyota Camry. Politibilen lå helt tett opptil hele tiden, og vinglet fram og tilbake i motgående kjørefelt - som om de prøvde å provosere frem/fortelle sjåføren av Camry'en et eller annet...

 

Ellers er det MASSE politi her ute i kveld.. motorsykler, biler etc.. mon tro hva de driver med - tjener penger til staten igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår