jeg ruller Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hva er forsjellene? på spm koster ei ny marina veiv 17 med stempel og gammel koster 6500kr. hvor mye tåler gammel osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hva er forsjellene? på spm koster ei ny marina veiv 17 med stempel og gammel koster 6500kr. hvor mye tåler gammel osv. om det er ny vs gammel b230 du mener er den nyere sjelden i forhold til den gammle. Forskjellen på veiva er plasseringa av aksialagret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 men hva tåler den gammle av effekter osv har den noen svakheter som ikke den nye har. er det noen motorer som er levert med nye veiva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Den gamle tåler MYE, spør Euro-1 her på forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Har aldri hørt at det er veiva som gir seg først? Bedre lager på den nye typen B230 (støre) men om det har noe å si ?? veit ikke. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Så euro-1 har gammle typen marina veiv. Han skal jo bygge motor med 750 hk med den veiva etter som jeg forstod. Da tåler den mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 "Gammel" er vel til B23 serien, mens "ny" er til B2x0 serien? Eller finnes det to typer av B2x0 marine veiv også? Trodde det var bare en til hver motortype jeg? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 "Gammel" er vel til B23 serien, mens "ny" er til B2x0 serien?Eller finnes det to typer av B2x0 marine veiv også? Trodde det var bare en til hver motortype jeg? Glenn finnes marineveiv til b23 ja,og to typer til b230. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Gamle 23 veiva va en såkalt R-Sport veiv..skjelden sak men ligger en til salgs nå i sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg