Sprauten Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Selger mine _Hella_ grøftlys til 2'er Golf. Lyktene er brukt knapt en halv sesong, å de er meget pene og av god kvalitet! Selges uten feste brakketer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powercar Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Selger mine _Hella_ grøftlys til 2'er Golf.Lyktene er brukt knapt en halv sesong, å de er meget pene og av god kvalitet! Selges uten feste brakketer. mye skal du ha for de da? bilde? Siter min prosjekttrådhttp://www.bilforumet.no/golf-ii/168715-golf-ii-far-nytt-liv.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Har ikke montert de av fangeren enda, men skal prøve å få tatt noen bilder. De er jo kliss lik alle andre Mk2 gøftlys:p Pris? Gi Bud, så får vi se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hvorfor uten festebraketter? Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 jeg har et par festebraketter til slags.....200kr for begge. Nye koster jo over 300kr stk hos autospar. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprauten Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 Hvorfor uten festebraketter? For at festebrakettene skal brukes på de nye jeg kjøpte. Forsatt til salgs, 750 for begge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg