Falken` Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Har tatt noe overflate rust på hjulbuene på bilen i dag. Jeg pussa vekk løs rust og det groveste. Så vaska jeg med silikonfjerner og malte på to strøk coroless. Dette skal herde og i morgen skal det lakkes over. Det var et lite hull i den ene buen og der brukte jeg Brunox for å være sikker, før jeg sparkla. Men det jeg lurer på er om Coroless er holdbart og om noen har erfaringer med hvordan dette stoffet funkerer. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg liker ikke coroless hvor det skal lakkeres med billakk. Den er ikke god å slipe, og koker delvis. Jeg liker 2k epoxygrunning best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det skjer vel bare hvis man lakker direkte på den, er jo en fordel å grunne først. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Var faktisk grunninga som reagerte med corolessn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Og hvis dere ikke vil ha probemer med koking, og vil ha noe som tåler det meste, bruker dere Rust Bullet. Importerer det selv. Se mer info på rustbullet.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hadde vært morsomt å prøvd, sender du meg gratis vareprøve? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Coroless kokte hos meg også :angry Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det var noe dritt, men jeg tror jeg går for å drite i grunning oppå corolessen. Bruker heller den som grunning:( Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Helvette. jeg som kjøpte coroless og sprayet det på idag! faen:( Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hei! Har desverre ikke mulighet til å sende noe gratis, men 1dl koster 95kr + 22kr porto = 117kr ved forskuddsbetaling, sendt som brev. MVH Dag Erik Hadde vært morsomt å prøvd, sender du meg gratis vareprøve? ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Det var noe dritt, men jeg tror jeg går for å drite i grunning oppå corolessen. Bruker heller den som grunning:( Legge base oppå corolessen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Coroless i seg selv er ikke noe dårlig produkt. Men det med koking er selvsagt ugreit. En kamerat av meg grunnet hele bilen med Coroless. Så la han syregrunning oppå og lakket etterpå. Det gikk helt fint. Bilen har (dessverre) blitt stående ute i all slags vær etter dette. Den har stått sånn i 3-4 år nå og det er ikke en eneste rustboble på den. Har forresten kjøpt en boks rustbullet og tester den akkurat nå. Den reagerte ihvertfall ikke med hverken gammel Coroless eller ny spraylakk. Sprayet lakken direkte på Rust Bullet som hadde herdet etpar uker. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg