bilcross_driver Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Noen her som er kvalla eller satser på å kvalle? Eller er det noen her som veit om noe gromt som kommer der? Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Å for de som ikke veit det er Landsfinalen i år på Lyngåsbanen 26.august Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 jeg veit i hvertfall om en som satser for å kvale: lars erik ¨gamle¨ bryhn...og så har vi allerede en i teamet som har kvalet: morten steen.. satser på å få flere klovner i landsfinalen, erik weberg vil vell dit, rune grønvold er en sterk kandidat,trond rödengen vil vell dit,kjetil¨solan¨solheim har en god sjangse...så jeg trur kanskje d blir no blått der i år også.... håvard haug har jo kvalet, sa han sku komme med nybygd vw 1303 med bredda stålsjermer å greier..sku ikke kjøre mer enn landsfinalen, for å spare opp til en heftig boble Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 skal sannsynligvis dit å se på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 skal sannsynligvis dit å se på.. samme her..er bare 30min kjøretur så er jeg der...eneste som er dritten er at d er dårlig med plass når d er såå mange mensker som skal dit..bortsett fra d så blir d morro og som vanelig mye retting og mekking med klovnene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 vet ikke hvor lang tid det tar fra meg jeg.. bor i elverum..samma det.. blir gøy uansett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford_orion Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Dag solbakken kvalifiserer seg nok om han ikke allerede er det. han kjører en skoda med 5`er (!) men han bruker for det meste en boble som går noe hinsides! Siter donuts cannot be eaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 gjelder samme kjøpe reglene på landsfinalen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ja Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 da lønner det seg jo å kjøpe en værsting bil der da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 da lønner det seg jo å kjøpe en værsting bil der da det ekke så lett men...mye bud på di som går værst vettuuu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brens Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 jaja så klart, men er du heldig å får vinner bilen f.eks da har du sannsynligvis gjort et bra kjøp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 det er sant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 får vell ta meg en tur dit med penger da :D er ikke bare vinnerbilen som går bra der : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CiLiUs Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 En ting jeg lurer litt på: hvordan holde motet oppe med å bygge bil når den kan bli solgt ved første løpet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg