Gå til innhold

Bilder "BOLF-Premiere" Golf meet + Cruising

Ranger emnet


audi__a41.8t

Anbefalte innlegg

Norges første Bolf er det vel ikke. Har sett Golf stasjonsvogn med Bora-front, altså en Bolf, for lenge siden. Men pen ble den. Gratulerer :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges første Bolf er det vel ikke. Har sett Golf stasjonsvogn med Bora-front, altså en Bolf, for lenge siden. Men pen ble den. Gratulerer :)

 

 

Ikke at jeg gidder å begynne å diskutere det egentlig men dette har vært oppe før. Den st. vognen du snakker om er ingen ombygd Golf. Det er en Bora Stasjonsvogn som er importert.... :)

 

Den er velkjent...

-----------------------------------------------

*1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~

------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges første Bolf er det vel ikke. Har sett Golf stasjonsvogn med Bora-front, altså en Bolf, for lenge siden. Men pen ble den. Gratulerer :)

 

Du fikk kjøpt Bora stv så den var nok ikke ombygd i så fall. På hvilket grunnlag han kan kalle det norges første Bolf vet jeg ikke. Men den var ikke mindre fet pga det! Hadde vært morro med noen bedre bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg gidder å begynne å diskutere det egentlig men dette har vært oppe før. Den st. vognen du snakker om er ingen ombygd Golf. Det er en Bora Stasjonsvogn som er importert.... :)

 

Den er velkjent...

 

OK, da beklager jeg :)

 

Det jeg mener, er at du kan jo ikke vite om du har den første Bolfen i Norge (selv om du sikkert har det), men Bolf er iallfall veldig pent. Igjen, gratulerer med råfet bil! :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår