Sower Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 hvite eller svarte felger på denne? :D eller andre forslag? kom med innspill.. :thanks Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Trur jeg ville ha gått for hvite compomotive felger! Bilen er så mørk at trur det passer asså!=) Lykke til med valget Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 syntes det jeg å :D men er litt usikker på at mønstrene i de felgene er så vakkre at det gjør noe... -.O har vel ikke noen bilder av slike ? fant disse jeg iallefall :p litt æsj =\ heller-død-lignende XD Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Hvite ja, tror de øverste blir fetest :) Siter Bilforumet.noIrc Admin- 2011 Volvo V60 R-Design- 2003 Toyota Rav4- 1998 Mitsubishi Eclipse GSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 får en fet lønning snart nå, så om det blir denne bilen jeg tar (om den ikke har rust/hull, gearkasseprob. etc.) så spanderer jeg på den noen slike til sommerdekka.. :D forresten.. hvordan er prosessen med å ha på dekk på felger? mvh allmennutdannet bilentusiast *hæhæ* ;D Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 du kan jo dra på bigwheels å handle du, og da legger de vel dekka på å avbalanserer hele greie for deg;) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Gull farge hadde vel vært fettest eller kasje litt chrom Bling BLing PaPPa G ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 du kan jo dra på bigwheels å handle du, og da legger de vel dekka på å avbalanserer hele greie for deg;) Sååå stor lønning får jeg da ikke.. ;) om det blir denne bilen så skal den inn til tech. behandling så jeg slipper å få jævlie hull i bilen *æsj!* :P også har dem ikke hvite felger av det jeg har sett på hjemmesida demms :O Gull farge hadde vel vært fettest eller kasje litt chrom Bling BLing PaPPa G ;) Du sier noe der :D men chrome bling bling er jeg ikke så gla i .. :( Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 De compomotive felgene er ikke billige ass! 10.000kr for 4stk Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Sååå stor lønning får jeg da ikke.. ;) om det blir denne bilen så skal den inn til tech. behandling så jeg slipper å få jævlie hull i bilen *æsj!* :Pogså har dem ikke hvite felger av det jeg har sett på hjemmesida demms :O han skaffer de meste han, selv om de ikke er på hjemmesida:) Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Han forhandler vel oz, og superturisimo wrc er jo hvite. Tror muligens Gullfarga felger hadde vært kult på den bilen. Er så mange som har vite felger for tida..(har det jo selv og da) Men hvite\gullfarga rallyfelger er ikke billige nei.. betalte 11k for mine uten dekk:eek: (speedline corse 021) ganske like oz superturisimo) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 tok bare de som eks. jeg da ;) finner alltid noen brukte , eller replica :D skal jeg spandere på nye felger på en bil, så skal det bli til skylinen jeg skal kjøpe meg når jeg blir 30 XD Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet Juni 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=124705 har disse å selge som passer på din primera :p Mvh Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg