pearlex Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 skal lakke galanten min blå nå men jeg trenger noen forskjellige blå farger å velge mellom. noen som har navn å bilder på noen syke, fine blå farger så kopm med det..... Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 PPG enviro T412 Med 80 % T453 perlemor Den er nice. Skal lakke noe med den. Men det blir en stund til. Edit: Prøver, finne sampelen. Men er litt for full :hammer Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 xxx Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stand-jo Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg liker denne blåfargen jeg. :D hehe Nypolert. :thumb Kan finne lakkoden hvis det skulle være interessant... :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orangemica Skrevet Juni 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2006 PPG enviro T412 Med 80 % T453 perlemor Den er nice. Skal lakke noe med den. Men det blir en stund til. Edit: Prøver, finne sampelen. Men er litt for full :hammer dekker vel litt dårlig den da, det må vel legges en sølvfarge først tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 Niks, trenger ikke det. Perlemoren tar seg av dekkevnen. ;) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArne Skrevet Juni 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2006 du kan prøve med dodge viper sin blåfarge.. Veldi fin den. Eller Honda atlantic blue pearl.. Litt mørkere en viper Subaru sin impreza-blå og er bra. Ordner fargekoder på desse om det er interessant.. Har stående litt av kvart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 har du noen bilder av de blå fargene? Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Porsche911c2 Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Vet ikke hva du er på jakt etter. Skal du ha en mørkeblå, må du ta en titt på denne: (Du får finne ut av det selv. :) Bare et tips...) http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=30 Endrer seg veldig etter lysforholdene siden det er perlemor i den... Siter Porsche 911 Carrera 4 - Nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg