Gå til innhold

Lån til bil over 10 år

Ranger emnet


carleet

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hello? noen hjemme hos deg eller? forbrukslån på 150k er du vill eller? hehe... skal ikke betale 500 i renter og 200 i mnd eller da:P det koster jo flesk

 

Man kan faktisk få et forbrukslån i bank til en helt ok rente, om du ikke har en helt fucka økonomi og lav inntekt.

Hadde et som lå på ca 6%, på den tiden huslån lå på det nivået.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke lån vaneligvis til biler eldre en 10 år? Jeg tenkte og låne mellom 150.000 - 200.000 kr på en 850 T5R eller Bmw 730 til jul... Blir vansklig det da?

 

Trikset blir vell og låne på en ganske ny liten skittbil da, selge den for samme pris og bruke pengene på det jeg vil ha:) Noen som har prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man ikke lån vaneligvis til biler eldre en 10 år? Jeg tenkte og låne mellom 150.000 - 200.000 kr på en 850 T5R eller Bmw 730 til jul... Blir vansklig det da?

 

Trikset blir vell og låne på en ganske ny liten skittbil da, selge den for samme pris og bruke pengene på det jeg vil ha:) Noen som har prøvd det?

De skal ha 35% av bilens værdi... det som er synd.. men men.. får se hva far klarer å finne på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en et godt forhold til banken og har fast inntekt som er såpass at en har ingen problemer med å håndtere et slikt lån, Så burde det være ingen problemer, selv med forbrukslån over 300 000... og enda havne på en 6-7% rente

 

Ellers er det å få noen til å stille som kausjonist, men da ville jeg ha skaffa meg en livsforsikring også . Slik at ikke nær familie blir beheftet med gjeld om noe uforutsett skulle skje.

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å gi dere et definisjonsforklaring. Forbrukslån er definert som lån uten sikkerhet og har gjerne 20% rente. (Låner du på huset er det definert som sikkerhet)

 

Mer riktig å si lån uten sikkerhet i det du bruker pengene på, og fritt disponibelt.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår