Gå til innhold

grommere lyd av b230K

Ranger emnet


arcus

Anbefalte innlegg

har lyst og få litt tøffere lyd i volvon.. kva kan gjerast med eksosannlegge for å få det?, hørt mange sier att det er vanskeli å vå grommlyd i en volvo...

 

motoren er en b230K 87mod

 

 

har også ett annett problem, stoffe på taket mit har begyndt å løsne. det er kvit og er veldig stygt! jeg kunna tenkt meg svart tak... noen forslag kva jeg kan gjøre med det?

-Mercedes 230 E, Subaru 4x4

 

Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL,

Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern den bakre lyddemperen og erstatt den med rør,helt grei lyd ikke for mye og ikke for lite.

 

Takket kan lakkes med intreør lakk eller om du ikke har lyst til å maskere hele bilen inni, kan du rulle male det med stoff-maling. Blir helt greit det:).

Hvis du heller skal bytte hele taktrekket må du vel ut med en av rutene for å få det ut og inn i bilen.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst og få litt tøffere lyd i volvon.. kva kan gjerast med eksosannlegge for å få det?, hørt mange sier att det er vanskeli å vå grommlyd i en volvo...

 

motoren er en b230K 87mod

 

 

har også ett annett problem, stoffe på taket mit har begyndt å løsne. det er kvit og er veldig stygt! jeg kunna tenkt meg svart tak... noen forslag kva jeg kan gjøre med det?

 

eg har tatt av bakerste lyddempar er bra lyd då

2006 nissan navara

1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e bære en ting å jær , sette i v8 , då får du gromlyd ;) hehehe

 

 

nei i helvete om ej ska ha noke bensin slukar... sette heller nedi turbo en 8ar

-Mercedes 230 E, Subaru 4x4

 

Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL,

Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en 240 med b200k, jeg bare blaaste all innmaten i pottene :p i tillegg en st0rre fordasser, men litt feiljustert da... saa det var bensin i eksosen, men det bare gav kul rally lyd, med smaa smell og knitring, og noen gange fin flamme ut bak :p

 

 

ville ikke anbefale det hvis du skal ta vare paa bilen da, sprengte eksosanlegget en del ganger med det :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår