MuD Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Har alltid syntes Audi TT var stygg som fy, men den der var nydelig i forhold til forgjengarane ;) Siter 1996 Mercedes-Benz E320 Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ah endelig:D deilig bil! må få pappa til å låne med seg den fra jobben en gang.. han jobber på møller trondheimhappyhappy audi er det besteyodude Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 S-Line versionen av nye Audi TT (helst til 3.2 versionen) er rett og slett rå! Til alle dere som har komentert denne tråden om designet på eks. tåkelyktene, mener jeg denne vill falle sterkt i smak. Audi TT 2.0 S-line Audi TT 2.0 S-line Må forresten si at bilden tar seg veldig godt ut i denne fargen. Edit: Løp å Kjøp: Audi TT 3.2 S-tronic quattro S-line 255hk 320nm Legg merket til S-line emblemet ved forskjermen der: Det er et bilmagasin som har testet, finner desverre ikke liken eller kilden. Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Bare en ting å si: :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Kjedelig.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Litt offtopic: Få inn noen bimmere istede..så blir tråden bedre med engang..=) Synes det er en skam av audi at de må bruke motorer fra Lamborghini til "versting" bilene sine..Holder ikke følge med Bmw når det gjelder motor, sportslighet osv. Skulle likt å sett neste generasjon M3/M5/M6 med turbo motor.. Er en grunn til at Bmw vant 5 av 7 motor priser i år. Bmw stiller i en helt egen klasse for seg selv nå..Med Mercedes og Audi liggendes ett par hakk etter. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 BMW knock knock Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 BMW :ex_machin Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 BMW :ex_machin Litt enig der. "Problemet" sånn som jeg ser det, MANGE av de som kjører BMW tror jo de eier verden :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Litt enig der."Problemet" sånn som jeg ser det, MANGE av de som kjører BMW tror jo de eier verden :eek:[/quote Ja, åsså trur de de kan kjøre fra alt! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Litt enig der."Problemet" sånn som jeg ser det, MANGE av de som kjører BMW tror jo de eier verden :eek: De trur de har verdens beste biler bare fordi de har bakhjulstrekk og grei vektfordeling. :P men det er itte alt her i verden! Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
darkblue Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Her traff designet godt! Denne TT'en i sølv var utrolig pen. Skal jeg noen gang ha Audi skal det være quattro. Siter Ikke akkuratt løsgjenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 De trur de har verdens beste biler bare fordi de har bakhjulstrekk og grei vektfordeling. :P men det er itte alt her i verden! Nettopp :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 De trur de har verdens beste biler bare fordi de har bakhjulstrekk og grei vektfordeling. :P men det er itte alt her i verden! Hva er det du snakker om? som jeg har nevnt over, så er det ingen som bygger motorer som Bmw. Både med og uten turbo, bensin og diesel. saab9000: Ikke si at de med Bmw tror dem drar alle.. Du har vel lagt inn 15 topicer om tahoen til far di, som ifølge deg drar allt som er omtrent. Lag deg bruker på mopedportalen.com!Mulig noen tror på deg der. On topic: Synes Audi har kommet mye lenger med designet på den nye TTen! Ser mye bedre ut nå.:thumb Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Nå som tråden allikevel har sklidd litt ut, fortsetter jeg å banne i kirka: Jeg synes av og til at Audis slogan "Forspranget ligger i Teknikken" blir litt ironisk. Hvor mye hester var det BMW tar ut av sin 3.2-liter, igjen? Var det 343hk i M3, og 360hk i M3 CSL? Og hvem vant Car of the Year 2006? Det virker som om Audi har gjort en mye bedre jobb med sitt image enn f.eks. MB, ihvertfall her til lands. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg