Reodor F Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Jeg hadde gleden av å følge bilen til Pedern fra før han kjøpte den (vurderte faktisk å kjøpe den jeg også etter å ha lest en salgsannonse et eller annet sted), under oppbyggingen av motoren med R-sport-topp og 2 doble Dellortos til kjøreturene rundt i Lillestrøms gater. Jeg husker godt den håndgranatlignende akselrasjonen. Først ingenting, så ingenting, så et helvetes smell. Sånt tærer på girkasser... Pedern kjøpte også de justerbare Sellholm-fjærbeina som bruttern hadde på sin 77 244L med Audifemmer. Mon tro om det er de samme beina som sitter på vogna enda? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hvorfor har det seg slik at når de fleste grom-prosjekter begynner å ta av, så gir eierne opp? ja det er rart det der,alle grombiler mister til slutt "hjerte" sitt og blir stående og forfaller eller nesten enda verre en kis kjøper den og horer dem opp med messe rart... Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Har hørt noe om at motoren var til bremsing, men folka ikke hadde cash til å betale med, så toppen tok vs og solgte videre. Mere har jeg ikke hørt om den... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Det var jo en fet vogn, synd slik bare blir "borte". Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Den var fet som sattan før, bortsett fra vingen og fronten. Men jeg syns den ble ødelagt med breddinga... Det er nå min mening. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Den var fet som sattan før, bortsett fra vingen og fronten.Men jeg syns den ble ødelagt med breddinga... Det er nå min mening. Jeg syntes breddinga var kul jeg. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Har hørt noe om at motoren var til bremsing, men folka ikke hadde cash til å betale med, så toppen tok vs og solgte videre.Mere har jeg ikke hørt om den... er vel en liten sparsommelig kremmer på varteig som har den toppen i kjellern nå..... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Mhm... Det har jeg også hørt eller lettere sagt fått bekrefta. Men ville ikke si noe i tilfelle det var en slikens *surprise*. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Og den sparsommelige kremmeren er?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Puff daddy. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Haha, godt det er folk som forguder Ford og i denne verden, så vi skikkelig folka får ha de mer gromme sakene for oss selv! By the way, noen som veit hva slags innsprut denne motoren gikk med? Og hvem som gjorde motor-jobben og bremsinga? Ingen som har noen filmer av denne? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg