Mazda 323f Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kjørte litt på en grus/skogvei... Og fikk merkelig nok sleng på bilen når vi hadde den på md bakhjulstrekk! Fikk sleng i hver eneste sving a gitt;) Men når vi fikk sleng på et litt hardere underlag med den høye krengete bilen, ja det gikk det jaggu meg rundt et par runder før vi til slutt landa på siden... Etter mye surr går vi hjemover da onkel politi ringer og sier at noen har sett bilen min velva i skaugen så jeg forteller at jeg hadde et uhell... Og dem sier at jeg må møte dem med engang ellers skulle de sende bikkjer etter meg, så når vi møter dem er dem hyggelige heldigvis mens en annen patruljebil er på vei for å sjekke ulykkesstedet, de hadde ingenting jeg kunne blåse med men skjønte jeg var edru! Gosnakker litt med dem til den andre patruljen ringer og sier at det ser ut som vi har kjørt skikkelig gris der oppe, men de var drittgreie og lot meg beholde lappen i det minste! Drar opp senere og får tippa bilen rundt og ser litt på spor osv...Har vært en god del i lufta ser vi og rulla et par ganger rundt, bilen hadde lekki alt mulig og fikk så vidt opp dører og sparka ut takluker osv... Men bilen starta på første forsøk og kjørte den hjem i gården, trur det bare er å vrake den gitt! Jaja var artig kveld da! Borsett fra at nå sitter jeg her drittstiv i nakken, skal til legen og sjekke om nakkesleng, Huff Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gatebilmannen Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Kjørte litt på en grus/skogvei... Og fikk merkelig nok sleng på bilen når vi hadde den på md bakhjulstrekk! Fikk sleng i hver eneste sving a gitt;)Men når vi fikk sleng på et litt hardere underlag med den høye krengete bilen, ja det gikk det jaggu meg rundt et par runder før vi til slutt landa på siden... Etter mye surr går vi hjemover da onkel politi ringer og sier at noen har sett bilen min velva i skaugen så jeg forteller at jeg hadde et uhell... Og dem sier at jeg må møte dem med engang ellers skulle de sende bikkjer etter meg, så når vi møter dem er dem hyggelige heldigvis mens en annen patruljebil er på vei for å sjekke ulykkesstedet, de hadde ingenting jeg kunne blåse med men skjønte jeg var edru! Gosnakker litt med dem til den andre patruljen ringer og sier at det ser ut som vi har kjørt skikkelig gris der oppe, men de var drittgreie og lot meg beholde lappen i det minste! Drar opp senere og får tippa bilen rundt og ser litt på spor osv...Har vært en god del i lufta ser vi og rulla et par ganger rundt, bilen hadde lekki alt mulig og fikk så vidt opp dører og sparka ut takluker osv... Men bilen starta på første forsøk og kjørte den hjem i gården, trur det bare er å vrake den gitt! Jaja var artig kveld da! Borsett fra at nå sitter jeg her drittstiv i nakken, skal til legen og sjekke om nakkesleng, Huff Bilder? :D Siter http://i152.photobucket.com/albums/s185/gatebilmannen/162-slipperyroad.jpg Founder of Grøftekanten Drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Oioi, synd å høre :( Men det var jo bra gjort av de å la deg beholde lappen da. Får du tatt noen bilder av bilen? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
znapp Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 lol Siter Opel Vectra 95mod 2,5l V6 Toya Stv 97mod Kjærrrringbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 This thread is worthless without pics!! :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 uff da... Med Mazda'n? få tatt noen bilder da... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvorfor i helv.... snudde dere ikke bilen med engang?? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 bakhjulstrek på en mazda 323f??? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 kan ikke ha vært mazdan. Må ha vært noe annet rart, sikkert en pickup. Har selv kjørt ut på grusvei, og taka ikke, og da brukte jeg personbil. Skal litt til å take, feks høyt tyngdepunkt, som en pickup har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Ikke mazda, Daihatsu? ROCKY :D Oje :) Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 hvorfor i helv.... snudde dere ikke bilen med engang?? Lurte eg og på! :P Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Biiiiilder:D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 nettop!! Bilder!!;) Dritt flaks for deg at du ihvertfall inntil videre fikk beholde lappen! Er slike dem prøver å gjøre lappløse :) ihvertfall om det også var folk i nærheten som det tydeligvis var :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 Du er heldig hvis du slipper unna uten så mye som en bot på dette :) Men bra det ikke ble noen skader. Og som resten her skriker etter... BILDER! Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juni 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2006 har ett bilde jeg men=P vet ikke om trådstarter blir glad hvis jeg legger det ut..:D Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg