Steffmaister Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Heisann. Har en opel ascona c som jeg har bygd om. Å nå syntes jeg den trenger å få ny farge.. Men hvordan farge.. Hmm.. Har lyst på så mange forskjellige. Kom med noe tips evt bilder. Ikke noe sånn fancy dyre greier. bare en fin "normal" farge. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Om du legger ut et bilde av en opel ascona c. Får du gjerne hjelp ;) Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Så en Opel Ascona C for mange år siden i en deilig mørk blå metallic. Absolutt å anbefale.. Vet ikke hvilken farge Asconaen hadde, men jeg så en MB Sprinter her forleden dag. Den hadde en farge som minnet veldig om den.. Mørk blå metallic,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW-HS Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 ja, jeg har sett en ascona c som var mørk blå metallic og hadde hvite felger, det var deilig! Siter vw golf 1 1.1 -83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg