Gå til innhold

'97 A4 Avant - Pioneer, Helix, Earthquake mm

Ranger emnet


El-LoCo

Anbefalte innlegg

Heisann!!

 

 

Glemte å sende med ei plate som skal sitte uten på spilleren. Har sent den i dag så da kommer den!!!

 

Håper du blir fornøyd.

 

Displayet er vel loddet ut fordi det gir stil poeng i emma!!

Spilleren har blitt brukt av jan roger grøtbekklien å tore jønsberg før meg!!

Begge har stilt i emma!!!

 

 

Ahh kult, har ikke merket at noe mangler jeg hehe..

 

Mtp hvordan spilleren hadde slutta å fungere vil jeg nesten tro det har skjedd under demontering, var umulig å se at det ikke var som det skulle være. bare sånn at folk ikke tenker at du solgte noe som var defekt :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Konge! Jeg digger raske oppdateringer! Det motiverer mer til å kikke innom oftere. Jeg er spent på å se hvordan du løser høytalerplasseringen, spesielt etter hva du sa nå. Du må slutte å prate piss med Deleted. Ikke bare sløser du bort din dyrebare tid, du sløser også bort hans dyrebare tid! :P Siden begge har konge prosjekttråder får det fatale følger for oppdateringen.

 

Hehe ja litt spent jeg og.

 

I "del 1" av prosjektet blir det "lameo" plassering i dørene (high og mid i front, bass i bak - vet kommer til å suge).

 

"del 2" blir vel rundt når STP mattene kommer på lager hos Anders, da blir det også verdt å gjøre mer trickery emd å få greiene på plass føler jeg :). Tenker på en semi-standard montering av diskant, mellomtone uh.. ikke i dashen akkurat, men sånn halvveis og bassen i døra i en glassfiberkasse som må bygges der.

 

Ideen om mellomtonene der jeg tenker på aner jeg ikke om i det hele tatt går, vertfall ikke slik jeg ønsker å løse det med en semi-diskret installasjon. Men har en ide der også.. Har jo hele sommeren å ta av når det gjelder tid, så alt er vel mulig :D.

 

"Del 2" vil bli noe mer tidkrevende, demping osv blir jo fort det. Tror ikke jeg skal gå helt bananas å dempe alt ala deleted, men dører og evt. skrangleplast og kanskje bagasjen er vel nærliggende å dempe. Er budsjetert inn matter til de områdene vertfall, men budsjettene her har jo en lei tendens til å sprekke :popcorn

 

Leter forresten enda etter kvitteringen på det focal elementet, dukker den ikke opp snart sender jeg bare elementet :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må slutte å prate piss med Deleted. Ikke bare sløser du bort din dyrebare tid, du sløser også bort hans dyrebare tid! :P Siden begge har konge prosjekttråder får det fatale følger for oppdateringen.

 

Hehe apropos det, var mye værre før når vi begge skulle være på jobb kl 8 om morgenen og fortsatt satt til 5 om natta :P

 

Nå har jeg ferie og ellers jobber jeg jo rare tider med kveldsskift osv så enklere nå, men var litt artig før. Mirakel at vi holdt oss våkne på jobb :D

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe apropos det, var mye værre før når vi begge skulle være på jobb kl 8 om morgenen og fortsatt satt til 5 om natta :P

 

Du sier noe der... Kom ikke akkurat tidsnok hver dag jeg da, så det ble ofte noen senere ettermiddager jeg ble sitttende igjen på jobb for å ta igjen tapt tid.

 

Nå har jeg ferie og ellers jobber jeg jo rare tider med kveldsskift osv så enklere nå, men var litt artig før. Mirakel at vi holdt oss våkne på jobb :D

 

Ja, skal innrømme at jeg sleit enkelte dager. Men det gikk greit, fikk alltid gjort det jeg skulle hver dag.

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detta ser ut som om det kommer til å bli kjempe bra da!! :) Men jeg luret på åssen du har trekki strømledningen... Ha lik bil skjønner du.. Og er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få ledingen til brønden uten masse jalla shit...

 

Stå på kiddie

 

Den går langs høyre kanal. Men fra motorrommet og inn går den via samme hull som airconditioningen. Vet ærlig talt ikke om jeg er 100% fornøyd med løsningen da jeg ikke er helt overbevist om hvor vannbestandig den egentlig er. Mulig jeg må finne på noe annet lurt der.

 

Men om du har AC går det vertfall helt greit å få 50mm2 kabel gjennom der hvor AC greiene går inn. Da får du ut kabelen under hanskerommet. Skal se om jeg husker åt a noen bilder av dette i morgen :).

 

Men som sagt, ikke helt sikker på hvor vannbestandig løsningen egentlig er. Mulig jeg må finne på noe for å dette det bedre om jeg ser spor av fukt.

 

Vet at man også fint kan få gjennom kabel via ECU boksen, dvs den store sorte plastboksen som er på venstre side i motorrommet, mot torpedoveggen. Da må du lage et hull i den, sette på en liten foring for å holde det tett og dra den videre. I så fall ender du opp med kabelen bak rattet. Ikke noe problem det heller. Det området er egentlig utrolig deilig å jobbe i, masse plass. Må bare skru ut undersiden av dashen, 4 små skruer og den er ute :).

 

Skal komme meg i seng nå, må jo hente batteriet i morgen. Satser på at hodepinen glimmrer med sitt fravær slik at jeg får gjort litt i morgen :D.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går langs høyre kanal. Men fra motorrommet og inn går den via samme hull som airconditioningen. Vet ærlig talt ikke om jeg er 100% fornøyd med løsningen da jeg ikke er helt overbevist om hvor vannbestandig den egentlig er. Mulig jeg må finne på noe annet lurt der.

 

Men om du har AC går det vertfall helt greit å få 50mm2 kabel gjennom der hvor AC greiene går inn. Da får du ut kabelen under hanskerommet. Skal se om jeg husker åt a noen bilder av dette i morgen :).

 

Men som sagt, ikke helt sikker på hvor vannbestandig løsningen egentlig er. Mulig jeg må finne på noe for å dette det bedre om jeg ser spor av fukt.

 

Vet at man også fint kan få gjennom kabel via ECU boksen, dvs den store sorte plastboksen som er på venstre side i motorrommet, mot torpedoveggen. Da må du lage et hull i den, sette på en liten foring for å holde det tett og dra den videre. I så fall ender du opp med kabelen bak rattet. Ikke noe problem det heller. Det området er egentlig utrolig deilig å jobbe i, masse plass. Må bare skru ut undersiden av dashen, 4 små skruer og den er ute :).

 

Skal komme meg i seng nå, må jo hente batteriet i morgen. Satser på at hodepinen glimmrer med sitt fravær slik at jeg får gjort litt i morgen :D.

 

Ja.. jeg skal ta den inn ved AC'en.. Men jeg trur det er nærmere 70mm2 kabel jeg skal ha bak.. Jeg har bare lakt ledningen under teppe.. Så litt ut som du hadde greid det bra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. jeg skal ta den inn ved AC'en.. Men jeg trur det er nærmere 70mm2 kabel jeg skal ha bak.. Jeg har bare lakt ledningen under teppe.. Så litt ut som du hadde greid det bra.. :)

 

Tror fint det skal gå ann å få den inn via AC'en selv om den er 70mm2. "God" plass der :D

 

Kommer en update snart, må bare få lasta opp dagens bilder.. Fått gjort litt i dag, ingen hodepine eller andre forstyrrende elementer ;).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesss... Da!

 

Fikk gjort en del i dag faktisk. Tok ut dørtrekkene foran igjen for å få inn høytalerene:

 

tn_venstredoerforan.jpg

 

Her ser vi Peerless midbassen jeg skal bruke midlertidig:

 

tn_drtrekkmedhytaler.jpg

 

Dette er gjenomføringen kabelen skal gjennom. Denne fungerer sinnsvakt bra på audi, catcher nesten ikke noe når kablen skal gjennom. Vertfall ikke foran. Litt værre bak men.. mer om det etterpå :D

 

tn_bossidrtrblefaen2.jpg

 

Her har vi litt mer detalj på gjenomføringen fra kupe til dør. Dette fungerer også overraskende bra. Pille ut gummisaken fra kupe-siden og taimot kabelen på innsiden:

 

tn_gjenomfringkabelhyre1.jpg

 

Litt "tucking" og kabelene ender så pent opp slik:

 

tn_gjenomfringkabelhyre2.jpg

 

Til slutt var kablene på plass i høyre fordør også:

 

http://s32.photobucket.com/albums/d29/1nk/bilstereo/070606/?action=view&current=tn_kableridr1.jpg

 

Så begynte jeg på bakdørene. Trikset her er å ta ut gjenomføringen fra dørsiden og stappe fingeren inn i skummet som er der. Da utvider det seg nok til at du får kabelen gjennom uten større problemer. Så må den klemmes tilbake, men det er bare å fikle litt:

 

tn_bakdrgjenomfring1.jpg

 

Litt mer tricky. Må også jobbe rundt denne her, beltestrammeren. De har den tendensen at om de skulle trigge (noe som riktignok skal mye til..) så smeller de. Blir litt nærvøs rundt sånne ting :P. Men gikk jo fint, ingen belter ble strammet :

 

tn_sprengedritt.jpg

 

Til slutt er kabelen fint på plass i bakdøren. Trekkene ligger nå i garasjen og venter tålmodig på høytaler elementene sine:

 

tn_bakdr1.jpg

 

Ellers fikk jeg på plass hanskerommet, spiller og alt det der. Her har vi først kabler, henholdsvis relativt på plass og på vei inn:

 

tn_kablerforan.jpg

 

tn_kabelkaos.jpg

 

Så begynner jeg å koble litt. Dette er litt halv-icky fordi kablene er jo ikke lange nok til å være behagelige på noen som helst måte å jobbe med når hanskerommet er demontert:

 

tn_kableroghanskerom.jpg

 

Men så kom det nå engang på plass. Her har vi også den unødvendige, men søte, kontrolldingsen til Helix amp'en. Jeg liker LEDs og denne har to, derfor monterte jeg den. I bakrunnen ligger også iPod ledningen. Hadde tenkt å ha den i midtkonsollen (armlenet) men orket ikke begynne å demontere selve armlenet. Jeg måtte ha laget noen hull for å dra kabel gjennom og det var jeg rett og slett ikke keen på å gjøre. For stort potensiale for at det blir stygt og armlenet er kliss nytt og originalt :P.

 

tn_hanskeromspillerremote.jpg

tn_hanskeromspillerremote2.jpg

 

iPod ledningen er vidre koblet til drive & play boksen. Den er nå stappet trygt og godt under aircondition kontrollen i midtkonsollen. Her blir den stappet inn og ledningene koblet på :

 

tn_ipodstyringhenger.jpg

tn_ipodstyringstappestappe.jpg

 

Displayet er koblet til denne igjen og jeg endte opp med å sette displayet her:

 

tn_ipoddisplay1.jpg

 

Displayet viser i utgangspunktet all infoen du ellers hadde hatt på ipodens skjerm, litt artig:

 

tn_ipoddisplay2.jpg

 

Kabelen går her sammen med den optiske kabelen samt ipbuss kabelen:

tn_plassvedsidenavratt.jpg

 

Området over er forøvrig der jeg plutselig fant ut at det var masse luft rett inn i dashen og plasten utenfor er stor nok til å house et 4" element.. Vi får se hva jeg gjør med denne plassen senere ;).

 

Så måtte kontrollhjulet monteres. Klødde meg litt i hodet for å finne en god plassering, om enn ikke visuelt, så måtte den være grei å komme til i cruiseposisjon med armen på armlenet. Endte til slutt opp her:

 

tn_ipodkontrollermontering1.jpg

 

tn_ipodkontrollermontering2.jpg

 

 

Så hentet jeg Kinetik HC2000 batteriet mitt i dag. Glemte av en eller annen grunn å ta bilder av det, så får gjøre det i morgen. Litt info om batteriet finner du her:

 

http://www.kinetikpower.com/hc2000.asp

 

Det skal i utgangspunktet passe relativt rett inn foran, men noe sier meg at jeg kommer til å støte på et eller annet problem. Gjør jo som oftest det med de tingene som skal gå greit ;).

 

Brukte vel 1.5 time i dag på å lete etter to skruer jeg hadde mistet til den ipod saken før det slo meg at jeg kunne stikke ned i kjelleren til modern hvor jeg hadde det gamle verkstedet mitt når jeg drev med RC utstyr osv, og fant da to skruer som passet etter tja.. 3 min? Det var dagens tidstyv vertfall :P.

 

Etter det mistet jeg litt av drivet og begynte å få lavt blodsukker fordi jeg ble sulten. Men synes jeg fikk gjort en god del. Fronten er nå i utgangspunktet relativt ferdig, men med litt flaks så er det noe som ikke fungerer når jeg er ferdig og så må jeg ta alt fra hverandre eller noe slikt :D.

 

Ellers har jeg funnet ut at det eneste jeg bruker av boston acoustics settet mitt nå i "del 1" av prosjektet er disktantene. 6" bassene har jo et rimelig merkelig chassis med 3 x skruehull og ikke 4x som forventet. Det betyr at de ikke passer på adapterringene mine og da er jeg liksom like langt :p.

 

Har et par peerless 6.5" i boden (Tror jeg..) som jeg kan bruke i mellomtiden. Den biten av installasjonen er uansett midlertidig så ser ikke på det som noe enormt problem.

 

Fikk så vidt startet på en slags festing av platene i bagasjen, men dette kom jeg ikke skikkelig i gang med og har ingen bilder av. Enda. Leter også halv-desperat etter et skikkelig jordingspunkt i bagasjen. Får se hva jeg finner på, kan hende jeg prøver noe som er sub-optimalt og heller tester og se hvordan det går. Meh. Liker ikke halvveis løsninger.

 

Det som gjenstår nå:

 

* montere høytalere i bakdører

* feste gulvet i bagasjen

* montere ampene til overnevnte gulv

* koble opp galskapet

* montere overdelen av gulvet når dette kommer

* grovkalibrering av DSP

 

Målet var å bli ferdig med vertfall disse punktene i løpet av denne uka. Modern gifter seg til helgen så har egentlig bare i morgen og fredag igjen. Har en del små-ærend jeg må ordne i morgen, men håper det blir tid til litt ordning.

 

Skal vel også møte deleted i morgen og ta en pizza eller noe, på tide det nå :D.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooohkaaaay.

 

Var litt action i dag. Støtte for første gang på ikke bare ett, men TO større og tidkrevende problemer.

 

Vi starter med bakdørene. Monterte først inn høytaleren fra peerless som jeg hadde liggende:

 

bakhytalernyttelement.jpg

 

Dette gikk ikke skremmende bra. Et stakkars dørtrekk feste måtte bøte med livet:

 

festegoesknekk.jpg

 

Nuhvel. Fant ut at Boston høytaleren bygger vesentlig mindre inn enn peerless elementet (peerless på venstre, boston høyre):

 

peerlessvsboston.jpg

 

Aha! Da må jeg få montert dette på adapter ringen. ingen umulighet men tok litt tid. Hjalp vel ikke at alle 2mm borrene mine var søkk borte og jeg måtte montere en 2mm stjernebit på drillen for å komme gjennom. Uansett, på plass kom det:

 

bostonmontertiadapter.jpg

 

Men hjalp det noe da ? Nei. Bjelken var fortsatt i veien i bakdøren. :knob:

Dro frem vinkelsliperen men tenkte at jeg skulle ta en 2 mins tenkepause før jeg gikk løs med den..:

 

forbannabjelke.jpg

 

Det var forsåvidt en god ide å gjøre. Det jeg kom frem til er jo at dette er en midlertidig løsning. Jeg skal jo i uh "nærmere" fremtid bygge om trekkene foran for å få hele 3 veis settet inn der. Jeg gidder derfor ikke maltraktere dørenes bærebjelker og ta livet av pasasjerene i baksetet om jeg kræsjer. Så. Da måtte jeg finne på noe annet. Hmmm..

 

originalebakhytaler.jpg

 

Hah! Hvorfor ikke. Dette kan jeg bruke som rear-fill og overlappe litt frekvenser gjennom. Som nevnt tidligere har jeg ikke forhåpninger om at dette skal spille spesiellt knallbra før frontsettet er skikkelig installert og demping er på plass.

Kommer til å drive de stakkars høytalerene med en genesis dual mono amp. Tror nedskruing av gain er et nøkkelmoment her :P.

 

nemmenseoriginalhytaler.jpg

 

Etter at det var ferdig tenkte jeg at jeg jo kunne hive inn det nye og fine batteriet mitt:

 

kinetikhc2000.jpg

 

Fikk det ned (og det er TUNGT). Observer også hvordan dette batteriet har omvendte poler fra hva Audis original batteri var:

 

kineticriktigvei.jpg

 

Skrudde på polene og forsøkte å lukke panseret. Nei. Det gikk IKKE. :knob: :knob: :knob: :knob: :knob: :knob:

Såh... Noe som skulle ta 20 min så plutselig ut til å kunne ta noe lengre tid. Tok UT batteriet og skrudde ut den originale platen som ligger under batteriet. Dette forårsaker at batteriet nå står LITT på skrå og heller inn mot torpedoveggen. Jeg snudde også batteriet.

 

Dette batteriet kommer med poler som du selv skal skru på. Normalt sett ikke noe problem, men etter å ha løftet uendelig antal kg som det batteriet veier noen ganger og jeg ikke klarer å finne en 21mm fastnøkkel ELLER en skiftenøkkel henter jeg vannpumpetanga. Greit nok, men den er ganske stor. Monterte først minuspolen (dum ide) og så begynte jeg på pluss. Klarte da å SHORTE batteriet direkte mellom polene med en forbanna vannpumpetang :wave . Skvatt jo til når ginstene stod så jeg fikk trukket hånda, og da også tanga, vekk igjen fra polen. Følgende skjedde:

 

sviddterminal1.jpg

sviddterminal2.jpg

sviddterminal3.jpg

 

Jeg var nå sikker på at batteriet var stein dødt (hadde ikke ladet det, slang det bare rett inn fra esken). Neida. Målte og det var vertfall spenning der. Så da fortsatte jeg min revers-installasjons-plan:

 

kinneticinstall1.jpg

 

Her har vi litt mer detalj rundt plusspolen. Det er sinnsykt trangt og litt ubehagelig nærme gods, men batteriet sitter fint, kan ikke flekse noe og dritten er nå isolert så tror det skal gå greit. Her ser man også den finfine installasjonen av en fordelignsboks jeg måtte bruke for å forlenge kabelen fra dynamoen. Denne SKAL byttes til en skikkelig kabel, men dynamoen sitter under manifolden og jeg gidder neppe å bytte den før jeg bytter turbo:

 

kinneticinstall2.jpg

 

Her trodde jeg naivt nok at jeg var ferdig:

 

kinneticinstall3.jpg

 

Det var jeg dog ikke fordi minuspolen catcher på den svarte plastgreia som går mot vinduet og det ble bare tullete. Så da måtte jeg snu hele polskoen opp-ned av alle ting for å få den inn slik at det ble greit:

 

kinneticinstall4.jpg

 

 

Og om du skulle tro at Kinnetik har brukt standard dimensjon på pluss-polen tar du skammelig feil. Jeg måtte shimse opp mellom polsko og pol for å få den til å sitte skikkelig. Mistenker dog at dette har noe å gjøre med den relativt elendige polskoen jeg har fra Dynabel. Billig; ja. Bra; nei.

 

Tror jeg skal bytte ut polskoene til noe litt bedre. Tsunami eller noe slikt, de ser bra ut :).

 

Ellers må jeg si det har vært en frusterende dag. De to tingene jeg startet med endte opp i trøbbel delux, men fant forsåvidt en løsning på begge. Det som gjenstår er å feste batteriet skikkelig, tenker jeg kjøper litt uh "storhullet" patentbånd som jeg fester i originalboltene der. Ser ikke så bra ut, men bør på alle måter holde uansett hva som skulle skje. Det er ikke akkurat slik at batteriet flytter seg noe sted slik det står nå, men greit å gjøre ting skikelig.

 

Fant bakdørene også utrolig frusterende. hadde vært deilig å gå amokk med vinkelsliperen for å få ut litt aggresjon, men siden det som nevnt er en midlertidig løsning med høytalere bak der gir jeg en lang faen i det.

 

For alt jeg vet ender det opp med å høres helt jævelig ut slik at jeg bare disabler alt bak der. Det hadde jo vært litt komisk mtp. arbeidet som har gått inn, men slikt skjer evt ;).

 

Men må si meg imponert over Kinnetik batteriet. Det er virkelig et monster av et batteri. Synd ikke polene er senket ned i batteriet og passproblemene kom jo at at jeg ikke tenkte på det rett og slett. Batteriet overlevde en short og bilen startet rett opp når jeg hadde koblet det hele sammen.

 

Får se om den starter i morgen tidlig også ;).

 

Deleted fikk ikke tilbake 306'en fra lakkering i dag heller, men de har lovet ham den i morgen og da skal vi ta pizzaen da.. bare disse lakkfolka holder det de lover ;).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Meget moro å følge ditt prosjekt. Stå på :)

 

Jo takk for det :)

 

Har ikke fått oppdatert noe, var i nordnorge i helgen for å være i min mors bryllup.

 

Fikk lyd i bilen på fredag, men planen om å bruke de gamle 6" elementene i bakdørene till å ta midbass var en sjeldent ræva plan. Nå mangler jeg effektivt sett all lyd mellom 80->250 hz.

 

Nuhvel. Det betyr bare at jeg må fremskynde 4" i dashbordet planene noe tenker jeg for dette ble bare teit ;).

 

Ellers er det fint trykk i bassen, men er så utrolig mye som må justeres som jeg bar eikke har hatt tid til å gjøre enda.

 

Kommer tilbake med mer senere, nå må jeg få levert tilbake smokingen hos utleier :).

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer tilbake med mer senere, nå må jeg få levert tilbake smokingen hos utleier :).

 

Dette her håper jeg faaaen meg du har bilder av ass. Deg i smoking... dette må jeg se ass :)

Toyota Celica T23 (2000 Modell)

Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg)

Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på jobb nå og jobber kveld hele uka samt til helgen så blir vel en liten stund til jeg får gjort noe skikkelig her fremover. Bleh.

 

Var innom Eltek i dag og plukket opp et par mellomtonebokser. Må dog finne på noe lurt her for å få dem inn i dashbord / hanskerom. Det er beste plasseringen jeg klarer å se for meg, og jeg tror jeg skal klare å få plass. Håper det ;).

 

Ulempen er at disse boksene ikke passer direkte på og jeg må mekke noe shit med glassfiber for å få dette sammen tenker jeg. Aldri lekt noe med glassfiber så det blir jo spennende å leke med :P. Får se om jeg rekker å begynne noe med det denne uken men jobber som nevnt litt teit.

 

Noe må uansett gjøres da anlegget høres rimelig teit ut slik det er nå. Mangler store frekvensbånd, så alt blir rimelig feil.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår