Sikaflex Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 som sakt når varme vifta mi står på fullt og eg bremmsar eller bilen rister, so kjem de en lyd som virkar som vifta tek borti nåke, nåken som veit ka de kan vere? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 vifteblada tek vell bort i då Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 har tenkt meg ditt, men tror jeg sitter på med en kompis i Kadett Cen hans.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modalen Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 har tenkt meg ditt, men tror jeg sitter på med en kompis i Kadett Cen hans.. Det er vel vifte på den da ? :D Siter 79 Volvo 242 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 har tenkt meg ditt, men tror jeg sitter på med en kompis i Kadett Cen hans.. I all verden LMS? Leste du så feil? ONT: Kan være lagrene inne i viften din som er gåen da, da får du sånn hyle,vislelyd... Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 I all verden LMS? Leste du så feil? ONT: Kan være lagrene inne i viften din som er gåen da, da får du sånn hyle,vislelyd... ja de va de ej me tenkte på,,, er vell de mest sannsynlige.. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har en kliss ny viftemotor, og på trinn 3 får jeg fremdeles den lyden.. kommer når jeg svinger kraftig eller bremser hardt.. høres ut som den tar borti noe.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har en kliss ny viftemotor, og på trinn 3 får jeg fremdeles den lyden.. kommer når jeg svinger kraftig eller bremser hardt.. høres ut som den tar borti noe.. hemm. merkeli.. då må de vere ett kvart anna,, men ka? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har samme problemet. Jeg har konkludert i at den er ødelagt, om man kakker/sparker bortig, så gir lyden seg akkurat når man gjør det. Men var jo rart at det fremdeles er på Zyrex sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Har samme problemet. Jeg har konkludert i at den er ødelagt, om man kakker/sparker bortig, så gir lyden seg akkurat når man gjør det. Men var jo rart at det fremdeles er på Zyrex sin. ja, vist de e nytt burde nå de vare sjukt lenge da,, lyte ta å finne ut ta de en dag, når ej he trua.. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ongabonga Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg har også dette problemet :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angstkid Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 hehe, jeg har det å... i humper og sånn... er ikke så ille når det står på nivå 1, men på 3ern tar det heeelt av! Siter 90' Volvo 240 Turbo (langtidsprosjekt) 86' Volvo 240 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Juni 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2006 På 3-eren er det ikke mulig å leve inne i bilen uansett. Men lev med det, eller skift ut noen deler. Forresten, det skal være et helvete å skifte de delene på 240, sikkert noen som har erfaring her. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabagast1 Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Vel, 240 er jo tross alt en bil bygd RUNDT varmeapparatet, det er ikke uten grunn at de sier "man kan reparere/bytte absolutt ALT av deler på en volvo 240, men går varmeapparatet i stykker kan man bare skrote den" ;) Har en snodig surrelyd når jeg slår av bilen min og vifta har stått på.. Kan hende det er samme lyden :p Siter Volvo 850 stv 94 mod 2.5 10v Volvo 850 stv 97 mod 2.5 10v (påkjørt - spiker:( ) Volvo 240 stv 87 B230FK (solgt) Audi 80 -81 mod. - Mamma sin gamle(spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juni 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2006 Nei her lytt Brekke Mek finne på nåke finurli, kjør litt 5/56 inn i registere sjå om det hjelp Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg